شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/ نشست خبری  همایش ملی شهید سلیمانی و مکتب انتظار و مقاومت

حوزه/ دکتر شاهرخی رونمایی از کتاب چکیده مقالات را از برنامه‌های همایش در روز برگزاری دانست و گفت: رونمایی از دو جلد کتاب کرسی‌ها و نشست‌های علمی نیز یکی دیگر از برنامه‌های همایش خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، دکتر سید حامد شاهرخی دبیر اجرایی همایش ملی شهید سلیمانی و مکتب انتظار و مقاومت صبح امروز در نشست با اصحاب رسانه گفت: برای برگزاری این همایش در ابتدا با مراکز حوزوی و علمی مختلف کشور مکاتباتی را انجام دادیم؛ در رأس همه آنها دفتر حفظ و نشر حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای بوده است.

وی افزود: جامعة المصطفی العالمیه، مرکز مدیریت حوزه، دفتر پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، دانشگاه جامع امام حسین (ع) و جامعة الزهرا از دیگر مراکز علمی مشارکت نموده در برگزاری همایش شهید سلیمانی و مکتب انتظار و مقاومت بوده‌اند.

شاهرخی خاطرنشان کرد: تاکنون ۲۸ کرسی و نشست علمی با مشارکت مراکز علمی و از سوی دبیرخانه همایش برگزار شده است.

وی رونمایی از کتاب چکیده مقالات را از برنامه‌های همایش در روز برگزاری دانست و گفت: رونمایی از دو جلد کتاب کرسی‌ها و نشست‌های علمی نیز یکی دیگر از برنامه‌های همایش خواهد بود.

دبیر اجرایی همایش ملی شهید سلیمانی و مکتب انتظار و مقاومت تصریح کرد: بر اساس جلسات مکرری شورای علمی و شورای هماهنگی همایش داشته روزهای ۱۵ و ۱۶ اسفند جهت برگزاری آن در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به سخنرانان همایش افزود: حجج اسلام والمسلمین احمد واعظی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی و نجف لک زایی رئیس همایش ملی شهید سلیمانی و مکتب انتظار و مقاومت در افتتاحیه این همایش به ایراد سخن می‌پردازند؛ سخنران اصلی همایش از شخصیت‌های کشوری خواهد بود که در حال رایزنی برای دعوت ایشان هستیم.

شاهرخی بیان داشت: در مراسم اختتامیه همایش که صبح روز دوشنبه ۱۶ اسفند می‌باشد سخنرانی دکتر حمیدرضا مقدم فر و گزارش رؤسای کمیسیون‌های پنج‌گانه تخصصی را خواهیم داشت؛ سخنران اصلی این مراسم از مسئولین کشوری و لشکری خواهد بود که در حال هماهنگ کردن این موضوع هستیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha