چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ |۲۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 29, 2024
نشست شورای اداری شهرستان بهبهان

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، در جلسه شورای اداری بهبهان، بر اهمیت برخورد قاطع با مجرمین و سوءاستفاده کنندگان تأکید کرد و گفت: لازم است که اقدامات مسئولان رسانه‌ای شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در خوزستان، جلسه شورای اداری شهرستان بهبهان با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

در این نشست ابتدا فرماندار شهرستان بهبهان گزارشی از وضعیت امنیت، اقتصادی، بهداشتی آموزشی، عمرانی و خدماتی شهرستان ارائه کرد.

همچنین دادستان شهرستان بهبهان اقدامات انجام شده در خصوص احقاق حقوق مردم با اقدامات قضائی، تغییر کاربری، تبدیل زمین‌های کشاورزی به ویلا باغ و پیگیری تصادف زنجیره‌ای را شرح داد.

در ادامه نیز حجت‌الاسلام ناصری امام جمعه شهرستان بهبهان تأکید کرد که مبارزه با فساد باید مستمر باشد.

در پایان نیز حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: در تعالیم و معارف اهل‌بیت (ع) ثواب برطرف‌کننده مشکل و گرفتاری مردم از طوافی که بی‌نظیر می‌باشد پرارزش‌تر بیان شده است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با تأکید براینکه کارها و اقدامات مسئولین باید رسانه‌ای شود، ادامه داد: برخورد با قاطعیت مقابل مجرم و سوءاستفاده کنندگان باعث امنیت برای مردم می‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی‌فرد عنوان کرد: پیشنهاد می‌گردد فرماندار بهبهان پنج اولویت مهم شهرستان که برای مردم با ارزش‌تر است را مشخص کند تا در سطح استان حمایت لازم در جهت اجرایی نمودن آن‌ها انجام شود و خدمت ارزنده‌ای برای مردم صبور و فهیم صورت گیرد.

انتهای پیام./‏

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha