پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
مدیر حوزه خراسان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خراسان در پیامی ارتحال جانگداز فقیه عالی مقام و مرجع عالیقدر جهان تشیع حضرت آیت‌الله علوی گرگانی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد حجت الاسلام و المسلمین سید مصباح عاملی در پیامی ارتحال جانگداز فقیه عالی مقام و مرجع عالیقدر جهان تشیع آیت‌الله العظمی علوی گرگانی قدس الله نفسه الزکیة را تسلیت گفت. متن پیام مدیر حوزه علمیه خراسان به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون
ارتحال جانگداز فقیه عالی مقام و مرجع عالیقدر جهان تشیع حضرت آیت‌الله العظمی آقای سید محمدعلی علوی گرگانی قدس الله نفسه الزکیة ، مصیبت غمبار و اسفبار برای حوزه های علمیه شیعه و جهان اسلام است .
این مرجع بزرگوار در کنار تربیت شاگردان و هدایت فقاهتی در مسیر آموزه های دین، میراث علمی و تالیفات ارزشمندی را به یادگار گذاشته و در عرصه معارف اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام عمر شریف خویش را در اعتلای مکتب تشیع و ترویج این راه نورانی صرف کرده و بسیار تلاش و اهتمام ورزیدند.
حضور در سنگر نظام اسلامی و دوران دفاع مقدس و حمایت و همراهی با امامین انقلاب الگوی بارزی از سیره این مرجع عالی مقام می باشد که راهگشای فضلا و طلاب حوزه علمیه در بصیرت افزایی و مجاهدت علمی و انقلابی و خدمت به جامعه اسلامی است.
ارتحال این فقیه و مرجع عظیم الشأن را به حضرت ولی عصر ارواحنا فداه، رهبر معظم انقلاب مدظله العالی، مراجع عظام دامت برکاتهم، بیت معظم و حضرات آقازادگان مکرم، حوزه های علمیه، شاگردان و ارادتمندان و مقلّدان آن فقید سعید و عموم ملت ایران و مسلمانان جهان تسلیت و تعزیت عرض می نمایم و از درگاه خداوند متعال علودرجات و رضوان الهی برای ایشان مسئلت نموده و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواستارم.
سید مصباح عاملی
مدیر حوزه علمیه خراسان
۲۴ اسفند ۱۴۰۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha