شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حزب الله حجاز

حوزه/ حزب الله حجاز با صدور بیانیه ای گفت: رژیم آل سعود با اعدام جمعی از جوانان کشور عربستان، مرتکب جنایت بزرگی شده است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حزب الله حجاز با صدور بیانیه ای گفت: رژیم آل سعود با اعدام جمعی از جوانان کشور عربستان، مرتکب جنایت بزرگی شده است.

حزب الله افزود: این چهارمین کشتاری است که رژیم مزدور و اشغالگر مرتکب می شود. این رژیم پیشتر در سال ۱۹۸۸ میلادی جمعی از مجاهدان از جمله علی الخاتم، ازهر الحجاج، محمد القروض و خالد العلق را اعدام کرد. در جنایت دوم در سال ۲۰۱۶ شهید آیت الله نمر باقر النمر و سه تن از جوانان جنبش مردمی را اعدام کرد و در جنایت سوم در سال ۲۰۱۹ میلادی، سی و سه نفر را به شهادت رساند.

حزب الله حجاز در بیانیه خود این جنایت رژیم آل سعود را محکوم کرده و پیامد های این جنایت بزرگ را متوجه این رژیم دانست و گفت: این حق ماست که انتقام خون پاک فرزندان وطن که ظالمانه و خصمانه به دست فرزندان سعود گرفته شده را بگیریم.

حزب الله حجاز تأکید کرد: سکوت رژیم های غربی و اذناب آن در محکومیت این جنایت و چشم پوشی نسبت به آن و عدم محکومیت بن سلمان و رژیم آن، بزرگترین دلیل بر مزدوری این رژیم و استفاده از آنها برای تسلط بر مقدسات ما و سرنوشت کشور ماست.

قدردانی از موضع گیری اصولی جمهوری اسلامی ایران

حزب الله در پایان از تمامی بیانیه هایی که در محکومیت این جنایت صادر شد در رأس آن مراجع عظام تقلید، علمای امت، گروه های محور مقاومت و شخصیت ها و طرف ها تشکر کرد و از موضع گیری اصولی جمهوری اسلامی ایران در متوقف ساختن مذاکره با رژیم آل سعود، تشکر و قدردانی نمود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha