شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
املش

حوزه/ حجت الاسلام رنجبر گفت: ما به صهیونیست‌ها اجازه نمی‌دهیم در نزدیکی ایران لانه بسازند؛ مراکز راهبردی دشمن دقیقا شناسایی شده و آماده هدف‌گیری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گیلان، حجت الاسلام علی رنجبر، امام جمعه املش، امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با دعوت مردم به تقوای الهی گفت: همدلی و وفاداری به عهد امامت و مقاومت در راه آرمان های شیعه،شرط نجات و پیروزی ما در آخرالزمان است.

وی افزود: شیعیان باید با هم مهربان باشند و به امام زمانشان وفادار بمانند و اعتقاد و عمل خود را نسبت به اسلام تقویت کنند.

حجت الاسلام رنجبر با تبریک روز سربازان گمنام امام زمان(عج) گفت: آرامش خوبی که در کشور حاکم است، مرهون مجاهدت‌های شبانه‌روزی دلاور مردان وزارت اطلاعات و همدلی و همکاری مردم با این عزیزان است.

خطیب جمعه املش با تاکید بر اینکه دولت‌ها و حکومت‌ها تا زمانی که پشتوانه مردمی دارند، موفق وسر پا هستند، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران هر تهدیدی را رصد و هر عمل ایذایی دشمنان را پاسخ می‌گوید، مجازات ما بازدارنده و عزت آفرین است.

وی تصریح کرد: ما به صهیونیست‌ها اجازه نمی‌دهیم در نزدیکی ایران لانه بسازند؛ مراکز راهبردی دشمن دقیقا شناسایی شده و آماده هدف‌گیری است.

امام جمعه املش با محکومیت جنایت عربستان، گفت: رژیم سعودی به بهانه مبارزه با تروریسم هر ساله شمار زیادی از مخالفان خود را اعدام می‌کند، آنها در سال ۱۳۹۳ شیخ باقر النمر را به شهادت رساندند.

حجت الاسلام رنجبر با تاکید به اینکه شیعیان عربستان خواهان عدالت و رفع تبعیض هستند، مسئولین سعودی صدای آزادی‌خواهان را در گلو خفه می‌کنند، اظهار کرد: ما نمازگزاران جمعه، جنایت آل سعود در اعدام ۸۱ مسلمان را محکوم می‌کنیم و نسبت به سکوت مجامع حقوق بشری انتقاد داریم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha