شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
کد خبر: 1016187
۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۳
احمد مروی و سید علی قاضی عسکر

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی، تولیت آستان قدس رضوی انتصاب تولیت جدید آستان مقدس عبدالعظیم حسنی(ع) را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد مقدس، متن پیام تبریک حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مروی، تولیت آستان قدس رضوی به شرح ذیل است:

حجت‌الاسلام والمسلمین آقای حاج سید علی قاضی‌عسکر دامت‌افاضاته

تولیت آستان مطهّر حضرت عبدالعظیم حسنی سلام‌الله‌علیه

سلامٌ علیکم

با گرامیداشت یاد و خاطره و تلاش‌های مرحوم آیت‌ الله محمدی ری‌شهری رضوان الله تعالی علیه که به یقین مجاهدت‌ها و خدمات با اخلاص و ماندگار ایشان در خدمت به نظام اسلامی و دستگاه اهل بیت علیهم‌السلام توشه‌ای گران‌سنگ در محضر الهی خواهد بود، حُسن اعتماد رهبر معظّم انقلاب اسلامی مدظله‌العالی در انتصاب جناب‌عالی را به عنوان تولیت آن آستان نورانی و مقدّس تبریک عرض می‌نمایم.

توفیق خدمت به اهل بیت علیهم السلام به ویژه ارادتمندان مضجع نورانی حضرت عبدالعظیم حسنی سلام‌الله‌علیه و تلاش برای ترویج فرهنگ غنی اهل بیت معصومین علیهم السلام افتخاری بزرگ و نعمتی ارزنده است.

اخلاص، حسن خلق، امانت‌داری، سابقه درخشان مدیریت‌های کلان و منش صادقانه جناب‌عالی در زندگی و همچنین سال‌ها مجاهدت خالصانه در خدمت به انقلاب اسلامی و وفاداری مؤمنانه به رهبری عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی مدظله‌العالی دلیلی روشن بر حُسن این انتخاب است.

امیدوارم در پناه الطاف حضرت حق و عنایات ویژه حضرت علی بن موسی الرضا علیه‌السلام در این مسئولیت مهم و انتظاراتی که رهبر معظّم انقلاب اسلامی مدظله‌العالی در حکم اعلامی مرقوم داشته‌اند به ویژه خدمت به زائران آن آستان نورانی و محرومان توفیق یافته و سربلند باشید؛ ان‌شاءالله.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • بهشتی IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۹
    0 0
    مناصب که تبریک گفتن ندارم آن هم هنوز کفن تولیت سابق خشک نشده کار درستی نبود خصوصا برای حوزویان