شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام معبودی

 حوزه / مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: ۱۲ فروردین روز از بزرگ‌ترین اعیاد و روز همدلی ملی مردم ایران است.

حجت الاسلام علی معبودی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، گفت: در منزلت ۱۲ فروردین همین بس که دشمنان آزادی، عدالت و حقیقت همواره در حال توطئه‌چینی علیه جمهوری اسلامی بوده که در آن زمان با همدلی و همزبانی و آرای حداکثری ملت بزرگ ایران مهیا شد و به پیروزی رسید.

وی خاطرنشان کرد: واکنش قدرت‌های شیطانی به جمهوری اسلامی ایران همواره وجود داشته و این قدرت‌ها در یک نقطه اشتراک دارند و آن مخالفت با نظام جمهوری اسلامی بوده که امروز در قالب قدرت‌های جهانی تجلی یافته‌اند و منشأ شرارت‌های بین‌المللی هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین ادامه داد: عظمت روز جمهوری اسلامی ایران بسیار بالاست و غربی‌ها همواره برای سرنگونی جمهوری اسلامی تلاش داشتند، اما وحدت، همدلی و همزبانی باعث شد تا تمام توطئه‌های آن‌ها خنثی شود.

وی اظهار کرد: عظمت جمهوری اسلامی ایران بسیار بالاست و باید روز جمهوری اسلامی را ارج دهیم و آن را پاس بداریم و مراقبت کنیم و تقویت نظام و حفظ نظام از جمله مهم‌ترین معروف‌ها است و باید قدر جمهوری اسلامی را بدانیم.

حجت الاسلام معبودی عنوان کرد: امروز در پرتو انقلاب و نهضت حرکت عظیم جهانی برای حق‌طلبی و آزادی ایجاد شده و جمهوری اسلامی ایران نقطه ثقل اسلام بوده و این باعث شده تا قدرت‌های جهانی وحشت‌زده شوند و مسئله هسته‌ای، حقوق بشر و موشک‌ بهانه غربی‌هاست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران از بزرگ‌ترین اعیاد است که متأسفانه کمتر به آن توجه شده است.

وی ادامه داد: رهبری پیامبرگونه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و پاسخ ملت به ندای ولایت باعث بالاترین رأی و موافقت به نظام جمهوری اسلامی گردید.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha