شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
طبیعت

حوزه / مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین (ع) شهرستان آوج گفت: حفظ و حراست از طبیعت وظیفه همگانی است و همه ما در قبال حفاظت از این نعمت زیبای خدادادی مسئول هستیم

حجت الاسلام اکبر شعبانلی مدیر مدرسه علمیه شهرستان آوج در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین با تاکید بر اینکه مراقب باشیم تا در روز طبیعت به درختان، محیط اطراف آسیب نرسانیم، اظهار داشت: لازم است تا به کودکانمان بیاموزیم که طبیعت و محیط زیست سرمایه‌های ارزشمندی هستند.

حجت الاسلام شعبانلی با اشاره به اینکه که حفاظت از محیط زیست یک ضرورت است، خاطرنشان کرد: برای حفظ محیط زیست، نیازمند تبیین فرهنگ توجه به محیط زیست سالم در بین آحاد مردم هستیم.

وی با اشاره به اینکه آموزش در زمینه پیشگیری از تخریب محیط زیست در اولویت ‌قرار گیرد، گفت: سازمان ‌های مسئول و مرتبط با محیط زیست، با شناسایی این اولویت‌ها، نسبت به برنامه ریزی دقیق در این حوزه اقدام کنند.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان آوج اظهار کرد: روز سیزده بدر همانند مراسم چهارشنبه آخر سال، مورد استقبال خانواده‌های ایرانی قرار می‌گیرد و در واقع مردم با برگزاری مراسم چهارشنبه سوری به پیشواز عید می‌روند و با سیزده بدر به این شادی و سرور خاتمه می‌بخشند.

حجت الاسلام شعبانلی عنوان کرد: در ایامی که مردم در طبیعت حضور دارند، خوب است که افرادی خوش برخورد و آشنا به فن‌بیان و مطلع از مسائل طبیعت با حضور در این محیط، یادآوری‌های لازم را به مردم بیان کنند.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha