شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
روز طبیعت

حوزه / معاون پژوهش مدرسه علمیه شیخ الاسلام قزوین گفت: حفظ محیط زیست، احترام به خالق یکتا و زندگی است و تخریب آن خیانت در امانت و ظلم به نسل‌های آینده است.

حجت الاسلام حمدالله آزادی استاد حوزه علمیه قزوین، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین اظهار داشت: منابع طبیعی ثروتی همگانی است که برای نگهداری از آن نیازمند بسیج همگانی در جامعه و فرهنگ سازی مناسب هستیم.

وی خاطرنشان کرد: هنر بهره‌مندی از آموزه‌های دینی و اخلاق زیست محیطی، ایجاب می‌کند با اراده و همتی مضاعف صیانت از جلوه‌های الهی را سرلوحه رفتار و منش خود قرار داده و در روز طبیعت با عمل به این توصیه‌ها، از محیط زیست مراقبت کنیم.

استاد حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: حفظ محیط زیست، احترام به خالق یکتا و زندگی است و تخریب آن خیانت در امانت و ظلم به نسل‌های آینده است.

وی با تاکید بر اینکه با رعایت اخلاق طبیعت‌گردی و توجه به توصیه‌های زیست محیطی، لازم است که از محیط زیست مراقبت کنیم، خاطر نشان کرد: با حضور در طبیعت و مشاهده این نعمات الهی، خوب است که شاکر پروردگار باشیم و مراقب باشیم تا روزی نرسد که نتوانیم از مواهب این طبیعت زیبا بهره‌مند شویم.

حجت الاسلام آزادی بیان کرد: انسان ضروری است تا محیط زیست را به خوبی بشناسد و خودخواهانه با محیط زیست رفتار نکند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha