یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام سیدحسن ربانی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین ربانی گفت: بخشی از بیانات رهبر انقلاب به صراحت درباره مأموریت‌های وزارت جهاد کشاورزی است و تأکید ایشان بر توسعه تولید دانش بنیان در حوزه کشاورزی باید پیگیری شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن ربانی در آیین تکریم و معارفه مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان شیلات ایران، ضمن تبریک عید نوروز و ماه ضیافت الهی و قدردانی از کارکنان سازمان شیلات ایران گفت: ماه مبارک رمضان، ماه ضیافت الهی است، گاهی از برخی واژه‌ها به آسانی عبور می‌کنیم و آن را تبیین نمی‌کنیم، ماه رمضان هم یکی از این واژه‌ها و مفاهیم بلند است که توفیق روزه داری و میهمانی خدا نصیب ما شد، میهمانی ویژه‌ای که آدابی گرانبها در مسیر رشد معنوی و سلامت جسمی روزه داران دارد.

نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی ادامه داد: شما افسران عرصه تولید و رشد امنیت غذایی هستید و با همت شما، جمهوری اسلامی می‌تواند در مقابل موج فشارهای فوفق العاده موفق بشود، آن را بشکند و مایه سربلندی کشور عزیز ایران بشود، همچنان که در جدال‌های دیگر همین مقاومت و تدبیر و تلاش موجب سربلندی جمهوری اسلامی شده است.

وی با اشاره به رهنمودهای رهبر انقلاب در ابتدای سال جدید و انتخاب عنوان شعار سال تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب برای انتخاب شعار سال دقت دارند و تحقیق می‌کنند، کار کارشناسی صورت می‌گیرد، نامی را انتخاب می‌کنند که با تحقیق و تبیین فراوان به نتیجه کامل برسند، بنابراین تحقق شعار سال کلید حل مشکل کشور است.

حجت الاسلام والمسلمین ربانی خاطرنشان کرد: بخشی از بیانات رهبر انقلاب به صراحت درباره مأموریت‌های وزارت جهاد کشاورزی است و تأکید ایشان بر توسعه تولید دانش بنیان در حوزه کشاورزی باید پیگیری شود.

نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی در پایان از زحمات و تلاش‌های حجت الاسلام یوسف پرویزپور قدردانی و تجلیل کرد و گفت: الحق و والانصاف حجت الاسلام پرویزپور عملکرد خوبی در این چهار سال از خودشان نشان دادند که در خور قدردانی و سپاس است.

در این مراسم با تقدیر از تلاش های حجت الاسلام پرویزپور، حجت الاسلام محمد فتاحی، به عنوان مسئول جدید حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان شیلات معرفی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha