شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
صفایی بوشهری

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با اشاره به اینکه قرآن کریم راه سعادت و کمال انسان را فراهم می‌کند، گفت: سبک زندگی قرآنی در جامعه ترویج شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، مراسم اختتامیه اولین جشنواره قرآنی تسنیم طلاب خواهر استان بوشهر و تجلیل از برترین های این مسابقات، با حضور حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری، عصر دوشنبه ۲۹ فروردین، در سالن ۲۲ بهمن بوشهر برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر در این مراسم با بیان اینکه سخن از قرآن گفتن، جز بیان عجز نیست، اظهار کرد: قرآن یک مائده آسمانی که برای انسانی طالب نجات و کمال خودش است.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با تاکید بر تدبر و فهم قرآن، افزود: قرآن آمده که ما را از ظلمت های عالم وجود نجات داده و هدایت کند.

وی، حافظان کتاب قرآن را ناطق الهی دانست و بیان کرد: حافظان قرآن کریم در دنیا و آخرت حریم و حرمت دارند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه قرآن نیاز جامعه انسانی را با زبانی بسیار شیوا و زیبا در همه ابعاد و زمینه‌ها تأمین می‌کند گفت: شناخت قرآن کریم برای همه مسلمان واجب است چرا که راه سعادت و کمال انسان را فراهم کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با اشاره به اینکه قرآن کریم راه سعادت و کمال انسان را فراهم می‌کند گفت: سبک زندگی قرآنی باید در جامعه ترویج شود که در این زمینه یکی از مأموریت‌های مهم حافظان و قاریان است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha