جمعه ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ |۲۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 31, 2024
همایش هادیان نور استان البرز

حوزه/ آیین تکریم معمرین و خانواده روحانیون مرحوم استان البرز با عنوان همایش «هادیان نور» با حضور رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کرج، آیین تکریم معمرین و خانواده روحانیون مرحوم استان البرز با عنوان همایش «هادیان نور» با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید جمال‌الدین میرمحمدی، رئیس مرکز خدمات و دکتر عبدالهی استاندار البرز برگزار شد.

در ابتدای مراسم، حجت الاسلام انصاری، مدیرکل مرکز خدمات حوزه علمیه البرز ضمن عرض خیر مقدم به خانواده‌های حوزوی و مسئولان استانی، از حضور رئیس مرکز خدمات کشور در این مراسم قدردانی کرد.

در ادامه، حجت الاسلام والمسلمین میر محمدی بعد از شنیدن نظرات یکی از روحانیون معمر و امام جمعه ساوجبلاغ به بیان اهداف و مأموریت‌های مرکز پرداخت.

وی گفت: مرکز خدمات حوزه‌های علمیه در سال ۷۰ به امر مقام معظم رهبری با هدف کاهش مشکلات طلاب و روحانیون تأسیس شده است تا آنان با دغدغه کمتری به امور حوزوی خود بپردازند.

برگزاری کارگاه آموزشی بهداشت و سلامت با موضوع تغذیه در ماه مبارک رمضان، نمایشگاه دستاوردهای طلاب و مشاوره تغذیه در ماه مبارک رمضان با سخنرانی محمدرضا امامی از دیگر برنامه‌های این همایش بود.

این همایش با نمایش فیلم موقعیت مهدی و اجرای گروه سرود تا افطار طول کشید و حاضرین پس از اقامه نماز جماعت به همراه مسئولین مرکز خدمات و استاندار البرز، روزه خود را افطار کردند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha