شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ |۸ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 15, 2024
مدیریت حوزه علمیه خواهران مازندران

حوزه/مدیر مدرسه علمیه خواهران فاطمة الزهراء(سلام الله علیها) آمل از برگزاری سلسله جلسات شرح دعای روزهای ماه مبارک رمضان برای طلاب خبر داد و دعای صحیفه سجادیه را توصیه کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در مازندران، خانم کبری مهربان، مدیر مدرسه علمیه فاطمة الزهرا(سلام الله علیها) آمل به‌ مناسبت ماه مبارک رمضان و کلاس‌های حضوری، از برگزاری سلسله جلسات شرح دعای روزهای ماه مبارک در این مدرسه با حضور طلاب پایه‌های مختلف خبر داد.

وی افزود: به‌ عنوان نمونه، در دعای روز هفتم ماه مبارک رمضان، چند برنامه عملی جهت ارتقای تربیت الهی و معنوی انسان‌ها بیان شده است که یکی از این امور، دعا است.

مدیر مدرسه علمیه فاطمة الزهراء(سلام الله علیها) آمل تصریح کرد: مومن روزه دار می‌تواند از فرصت ساعات شب و سحر استفاده کرده و با خوب دعا کردن، خودش را بیشتر به خداوند نزدیک کند.‌

وی اظهار کرد: شایسته است در این ماه مبارک، از لغزش و گناه دوری کنیم تا در زمره روزه ‌داران حقیقی قرار گرفته و زمینه طهارت و اتصال قلب به ذات اقدس الهی فراهم شود.

مدیر مدرسه علمیه فاطمة الزهرا(سلام الله علیها) آمل خاطرنشان کرد: ماه مبارک رمضان، فرصتی است که خداوند متعال در این ماه باب رحمت خود را برای روزه‌ داران باز نموده و می توان با استغفار و توبه، شرایط استجابت دعا را برای خود فراهم ‌کرد.

خانم مهربان در پایان بیان کرد: دعای هفتم صحیفه سجادیه، از جمله دعاهایی است که دارای مضامین عالی بوده و توصیه می‌شود تا طلاب، از این دعای زیبای امام سجاد(علیه السلام) بهره برده و از مفاهیم کاربردی آن استفاده کنند.

انتهای پیام۳۱۳/۴۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha