جمعه ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ |۳۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 7, 2024
روز قدس

حوزه/ رئیس کل دادگستری استان فارس گفت: قدس شریف به لطف و یاری خدا و فریاد مسلمین جهان و دفاع جهان اسلام کشور ستمدیده فلسطین از چنگال غاصبین صهیونیستی آزاد خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، رئیس کل و مسئولان قضایی استان فارس همگام با مردم با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، جنایات رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم کردند.

در حاشیه راهپیمایی روز قدس، رئیس کل دادگستری فارس ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی گفت: روز جهانی قدس، روز حمایت از مردم ستمدیده فلسطین و روز فریاد برای رهایی قبله اول مسلمانان جهان از چنگال صهیونیست های غاصب غارتگر است و حضور پرشکوه مردم و ملت شریف و انقلابی در این یوم الله نشان از بصیرت ،آگاهی و شعور سیاسی و دینی است.

حجت الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی با اشاره به این که ملت انقلابی و همیشه در صحنه با لبیک به ندای مقام معظم رهبری ( دظله العالی) امروز به خیابان ها آمدند تصریح کرد: مردم ما امروز با سر دادن شعار مرگ بر اسرائیل به دفاع از مردم ستمدیده و مظلوم فلسطین برخاستند.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر رژیم غاصب صهیونیستی با حقیقت غیر قابل انکار جبهه مقاومت اسلامی روبروست که این جبهه همه ابزارهای لازم را برای شکست نهایی و بیرون راندن همیشگی اشغالگران از قلب سرزمین اسلامی آماده کرده است و به لطف خداوند و هدایت رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) این امر به زودی محقق خواهد شد.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان فارس در راهپیمایی روز جهانی قدس با آرزوی آزادی قدس شریف یاد آور شد: اسرائیل می داند که باید یک روز از صحنه روزگار حذف شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha