چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ |۲۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 29, 2024
عکس| دانش اموزان اشکذری

حوزه/ جمعی از دانش آموزان دهه های هشتاد و نود شهرستان اشکذر با راه اندازی کاروان دوچرخه سواری لبخند کودک فلسطینی به عهد خود برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس و حمایت از کودکان فلسطینی وفا کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، دانش آموزان اشکذری که از یک هفته قبل خود را برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس آماده کرده بودند و با ارسال ویدیوهایی به حوزه نیوز با شهدای دانش آموز و کودکان فلسطینی عهد بسته بودند که روزی به قدس می آیند و دوباره لبخند و شادابی را به آنان بازمی گردانند.

دانش آموزان دهه های هشتاد و نود اشکذر با راه اندازی کاروان «دوچرخه سواری لبخند کودک فلسطینی»به عهد خود برای حضور در این راهپیمایی وفا کردند.

اختتامیه زیبای کاروان دوچرخه سواری «لبخند کودک فلسطینی»نوجوانان اشکذری

آنان بر اساس فرموده رهبر انقلاب که ۲۵ سال آینده رژیم اشغالگر قدس نابود می شود با شمارش معکوس یک تا ۲۵ و سردادن شعار مرگ بر اسرائیل، انزجار خود از جنایات اسرائیل را نشان دادند.

کاروان دوچرخه سواری، مسیر راهپیمایی را به سمت مسجد جامع شهر و جمع راهپیمایان و مصلای نماز جمعه پیمودند. در نماز جمعه اشکذر رجز خوانی کردند و پس از راهپیمایی به کنار تربت شهدا رفتند،آنجا سرود خواندند و وصیتنامه شهید حسینی پیرامون قدس شریف را بازخوانی کردند.

در ادامه این برنامه که دقایقی پیش پایان یافت سردار فتوحی از فرماندهان تیپ الغدیر استان یزد برای نونهالان خاطره گویی داشت. اختتامیه کاروان دوچرخه سواری که به نیابت از هزار شهید دانش آموز استان یزد انجام می شد، اختتامیه متفاوتی بود، این اختتامیه که با حضور سردار فتوحی ، مهندس ردائی فرماندار شهرستان اشکذر در کنار تربت گلزار شهدای فیروز آباد شهرستان اشکذر همراه بود؛ شمارش تا عدد ۲۵ و شعارهای مرگ براسرائیل این نوجوانان طنین انداز شد.

دانش آموزان اشکذری به عهد خود در روز قدس وفا کردند + فیلم و عکس

دانش آموزان اشکذری به عهد خود در روز قدس وفا کردند + فیلم و عکس

دانش آموزان اشکذری به عهد خود در روز قدس وفا کردند + فیلم و عکس

دانش آموزان اشکذری به عهد خود در روز قدس وفا کردند + فیلم و عکس

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha