شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ثبت نام دوره های کوتاه مدت جامعه الزهرا

حوزه/ فراخوان ۱۰ دوره مجازی آفلاین و آنلاین کوتاه مدت بهار ۱۴۰۱ ویژه عموم بانوان از سوی اداره آموزش‌های آزاد و کوتاه‌مدت جامعةالزهرا علیهاالسلام اعلام شد.

خانم فهیمه الیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، از یازدهمین فراخوان ثبت نام در دوره‌های آموزشی اداره آموزش‌های آزاد و کوتاه مدت جامعة الزهرا علیهاالسلام خبرداد و اظهار داشت: ثبت نام دوره‌های آموزشی اداره آموزش‌های آزاد و کوتاه مدت جامعه الزهرا علیهاالسلام ویژه بهار ۱۴۰۱ به صورت مجازی انجام می‌شود.

رئیس اداره آموزش‌های آزاد و کوتاه مدت جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها افزود: در این فراخوان، ۵ دوره آنلاین و ۵ دوره به صورت آفلاین ارائه شده که در صورت به حد نصاب رسیدن هر دوره، برگزار خواهد شد.

الیاسی ادامه داد: دوره‌های تربیت جنسی کودک با رویکرد اسلامی، مبانی طب سنتی، روش های مقابله با اضطراب امتحان، وسواس با رویکرد فقهی و دوره احکام پزشکی زنان و زایمان و مامایی به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: دوره‌های آفلاین در این فراخوان شامل دوره‌های احکام روزه، راهکارهای توبه و ترک گناه، نقش حجاب در حفظ حریم خانواده، معادشناسی و یاد مرگ و همچنین دوره آداب دعا هستند.

رئیس اداره آموزش‌های کوتاه مدت معارف اسلامی جامعة الزهرا علیهاالسلام یادآور شد: علاقه‌مندان جهت ثبت نام در این دوره‌ها به سایت مرکز آموزش‌های کوتاه‌مدت معارف اسلامی به نشانی http://borhan.jz.ac.ir/paziresh_doreha مراجعه و برای ثبت نام اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: فرآیند ثبت نام متقاضیان زمانی تکمیل می‌شود که هزینه دوره را پرداخت نموده و کد پیگیری را دریافت کنند.

الیاسی اضافه کرد: با توجه به استقبال متقاضیان و به جهت محدودیت ظرفیت دوره‌های آنلاین، اولویت با افرادی است که زودتر ثبت نام کنند.

وی، مهلت ثبت نام در این دوره را تا ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ اعلام کرد و اظهار داشت: علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌ ۰۲۵۳۲۱۱۲۳۳۰ تماس بگیرند و یا با شناسه کاربری مرکز آموزش‌های کوتاه مدت معارف اسلامی به آدرس @borhan_center در پیام‌رسان ایتا مکاتبه کنند.

رئیس اداره آموزش‌های کوتاه مدت معارف اسلامی جامعة الزهرا علیهاالسلام بیان کرد: اطلاع‌رسانی‌های دوره‌ها صرفا از طریق کانال ایتا به آدرس https://eitaa.com/borhan_jz به متقاضیان اعلام می‌شود، همچنین متقاضیان و فراگیران با سرفصل‌ها و جزئیات هر دوره آشنا شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha