شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سرلشکر باقری

حوزه/ رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی خطاب به رؤسای نیروهای مسلح کشورهای اسلامی با تبریک فرارسیدن عید سعید فطر، تحکیم مودت و دوستی بین نیروهای مسلح کشورهای جهان اسلام را مورد تأکید قرار داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی خطاب به رؤسای ستاد کل نیروهای مسلح کشورهای اسلامی با تبریک فرارسیدن عید سعید فطر، تحکیم مودت و دوستی بین نیروهای مسلح کشورهای جهان اسلام را مورد تأکید قرار داد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

فرارسیدن ماه شوال المعظم و عید سعید فطر، عید خلوص و عبودیت به درگاه خداوند متعال و موسم شعف و سرور روزه‌داران را به جنابعالی و آحاد فرماندهان و کارکنان نیروهای مسلح و مردم مسلمانان آن کشور تبریک عرض می‌نمایم.

بی‌شک در سایه‌سار الطاف کریمه خداوند و تعالیم قرآن و آموزه‌های پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی (صلی الله و علیه و آله و سلم) و مساعی مشترک کشورهای اسلامی، پیوند مودت و دوستی میان نیروهای مسلح کشورهای مسلمان جهان بیش از پیش تحکیم خواهد یافت و رشد و اعتلای فرهنگ اسلام در سراسر جهان را شاهد خواهیم بود.

برای جنابعالی و خانواده محترم نیروهای مسلح و مردم مسلمان آن کشور، عافیت، تندرستی و شادکامی را از درگاه خدای عزوجل آرزومندم.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران

سرلشکر پاسدار محمد باقری

اردیبهشت ماه ۱۴۰۱

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha