شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
مسابقه دلنوشته ای به خدا

حوزه/ به مناسبت ماه مبارک رمضان مسابقه‌ای با عنوان "دلنوشته‌ای به خدا" و با مشارکت فرزندان طلاب که اولین سال آغاز روزه داری آنان بود، در مدرسه حضرت ام البنین(س) شهر دلوار برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، به مناسبت ماه مبارک رمضان مسابقه‌ای با عنوان "دلنوشته‌ای به خدا" و با مشارکت فرزندان طلاب که اولین سال آغاز روزه داری آنان بود، در ایام ماه مبارک رمضان در مدرسه حضرت ام البنین(س) شهر دلوار برگزار شد.

به گفته مسئولان مدرسه، مقرر شده است تا در این مسابقه که با همکاری کانون فرهنگی نورالثقلین مدرسه علمیه حضرت ام البنین(س) برگزار شد، به دو نفر از برگزیدگان در جشن عید سعید فطر جوایزی اهدا شود.

متن دلنوشته‌های نفرات برگزیده:

فاطمه صفری از برگزیدگان مسابقه در دل نوشته خود به خدا گفته است:

"من روز اول که روزه گرفتم خیلی گرسنه بودم ، اما تحمل کردم به حرف دلم گوش ندادم، گفتم روزه‌ام را کامل بگیرم.

بعد شب رفتم خانه مادربزرگ و به آنها گفتم که روزه کامل گرفتم اونا بهم افتخار کردن و مرا تشویق کردند، به عموها و عمه‌هام هم گفتم خیلی روز خوبی بود، خوشحال بودم که توانسته بودم روزه‌ام را کامل بگیرم و این تجربه جدید و زیبایی برای من بود. "

رقیه نیز در دل نوشته خود اشاره کرده است که:

"من روز اول که روزه گرفتم احساسی داشتم که اصلاً تجربه نکرده بودم، خیلی گرسنه و تشنه بودم با خودم گفتم اصلاً تو آشپزخونه نروم تا گرسنگی‌ام بیشتر نشود. خیلی خوشحال بودم که توانسته بودم روزه‌ام را کامل بگیرم و مثل آدم بزرگا باشم وقتی افطار خونه مادربزرگم بودم همه بهم تبریک گفتن فهمیدم که اگر بخوای میتونی روزه بگیری خدا بهت توان میده. "

انتها پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha