پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
اد

حوزه / رئیس هیات مدیره موسسه خیریه اطعام الایتام کاشان، از توزیع ۲۰هزار پرس غذای گرم با کیفیت بین ایتام منطقه کاشان در ماه مبارک رمضان سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان رئیس هیات مدیره موسسه خیریه اطعام الایتام کاشان، شب گذشته در مراسم تکریم ایتام با ارائه گزارشی از فعالیت ها، اظهار داشت: مهمترین هدف تشکیل این موسسه نخبه یابی و کرامت ایتام می باشد.

رئیس هیات مدیره موسسه خیریه اطعام الایتام کاشان، از توزیع ۲۰هزار پرس غذای گرم بین ایتام منطقه کاشان در ماه مبارک رمضان خبرداد و تشکیل کلاسهای آموزش خطاطی، ورزشی، فن بیان، نقاشی، قرآن، اجرای برنامه های شاد و... را از اقدامات این موسسه برشمرد و گفت: ۴ نفر از ایتام این موسسه در حال تحصیل رشته پزشکی می باشند.

چاکری، به برگزاری اردوهای سیاحتی و زیارتی ویژه ایتام اشاره و اظهار کرد: ایتام تحت پوشش موسسه همه ساله در قالب تورهای زیارتی و سیاحتی به مشهدالرضا(ع)، مسجد مقدس جمکران، برج میلاد تهران، کاخ گلستان و کویر آران و بیدگل اعزام می شوند.

رئیس هیئت مدیره موسسه خیریه اطعام الایتام بقیة الله(عج) کاشان، با بیان اینکه ۱۶۷۰ نفر از ایتام منطقه کاشان و آران وبیدگل و حومه تا سنین ۲۵ سال تحت پوشش این موسسه خیریه می باشند، تصریح کرد: علاوه بر ایتام بیش از ۶۰۰ نفر از مادران ایتام نیز تحت پوشش موسسه می باشند.

وی اعلام کرد: به همت خانم خرم آبادی در سال جاری نیز بیش از ۷۰۰ یتیم جدید از شهرستان آران و بیدگل تحت پوشش موسسه قرار گرفته اند.

چاکری با بیان اینکه ایتام موسسه از خدمات پزشکی، درمانی، کمک تحصیلی، آموزشی، ورزشی و پوشاک و غذا برخوردارند، یادآورشد: بیش از ۶۰۰ جلد کتاب نیز برای مطالعه در اختیار این عزیزان قرار داده شده است.

رئیس هیئت مدیره موسسه خیریه اطعام الایتام بقیة الله (عج) کاشان ، به در دست اجرا بودن ساختمان این موسسه در زمینی به مساحت ۳ هزار مترمربع که از سوی خیر نیک اندیش دکتر مجتبی کرباسچی اهدا شده، اشاره کرد و گفت: تاکنون بیش از ۵ میلیارد تومان تا مرحله سقف ریزی هزینه شده و برای تکمیل آن به ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز می باشد.

چاکری بیان کرد: در بخشی از این مجتمع با زیربنای ۱۱هزار متر مربع درمانگاه فوق تخصصی ارتوپدی شامل اتاق عمل، ۵ سالن با ظرفیت هر کدام ۷۰۰ نفر، سالن های چند منظوره، گالری و نمایشگاه عکس و رستوران با ظرفیت ۲۰ هزار پرس غذا و دو طبقه پارکینگ در حال ساخت می باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha