سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 21, 2024
مدیریت حوزه علمیه خواهران مازندران

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه خواهران مازندران از برگزاری دوره فن مصاحبه برای مصاحبه گران سطح دو خبر داد.

خانم هدایتی، معاون آموزش حوزه‌های علمیه خواهران مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در ساری از برگزاری دوره فن مصاحبه برای تیم مصاحبه کننده سطح2 در استان خبر داد.

وی بیان کرد: این دوره با حضور قریب به ۷۰ نفر از مدیران، معاونین فرهنگی، آموزش و مشاورین مدارس علمیه سطح دو استان مازندران برگزار شد.

معاون آموزش حوزه‌های علمیه خواهران مازندران افزود: این دوره با حضور حجت الاسلام هاشم پور با موضوع مهارت افزایی فن مصاحبه و راهکارهای عملی با هدف برگزاری هرچه بهتر مصاحبه ورودی، تشکیل شد.

وی خاطر نشان کرد: ورود به هر مرکز آموزشی، شرایط و معیارهای خاص خود را می طلبد و هرقدر این مرکز، جایگاه، اهمیت و ویژگی خاص تری داشته باشد، معیارهای گزینشی آن نیز به همان میزان از حساسیت بیشتری برخوردار خواهد بود.

هدایتی اظهارکرد: با توجه به تدریس استاد در این دوره و بیان راهکارها، تجربه، دلسوزی و دقت نظر تیم مصاحبه گر، در راستای ماموریت های حوزه علمیه، امیدواریم شاهد ارتقاء کیفیت ورود افراد شایسته و برخوردار از قابلیت های لازم برای تعالی و رشد جامعه دینی در عرصه اجتماع و بین الملل به حوزه‌های علمیه خواهران باشیم.

معاون آموزش حوزه‌های علمیه خواهران مازندران اظهار کرد: این دوره در روز جمعه و شنبه ۶ و ۷ خرداد ۱۴۰۱ بصورت حضوری و به تفکیک مدارس غرب و شرق استان در دو مدرسه فاطمة الزهرا(سلام الله علیها) قائمشهر و حضرت آمنه(سلام الله علیها) فریدونکنار برگزار شد.

انتهای پیام 313/48

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha