شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حوزه علمیه خواهران قزوین

حوزه / به مناسبت ایام دهه کرامت مراسم جشنی از سوی اساتید و طلاب حوزه علمیه خواهران قزوین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، به مناسبت ایام دهه کرامت مراسم جشنی، ظهر امروز با حضور جمعی از اساتید و طلاب حوزه علمیه خواهران در سالن اجتماعات شهید سلیمانی حوزه علمیه خواهران استان قزوین برگزارشد.

در این مراسم که با حضور خادمین بارگاه ثامن الجج علی بن موسی الرضا (ع) همراه بود، حجت الاسلام محمد جمالی از روحانیون کاروان زیرسایه خورشید ضمن تبریک ولادت حضرت امام رضا (ع)، به نقش ارزشمند بانوان در نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: امروز نه تنها بانوان ما در عرصه های مختلف حضور موثر و تاثیرگذار دارند بلکه در دوران دفاع مقدس هم نقش ارزشمند داشتند

حجت الاسلام جمالی خاطرنشان کرد: حوزه های علمیه خواهران در کشور با حضور بانوان مبلغه در عرصه های مختلف حضوری با نشاط داشته و دارند که باید شما به عنوان سربازان حضرت امام زمان (عج) قدردان این لحظه های ناب باشید.

وی به سفرهای خادمین بارگاه امام رضا (ع) به شهرها و روستاهای کشور اشاره و بیان کرد: خادمان امام رضا(ع) در دهه کرامت به عنوان مبلغ به استان‌های دیگر سفر کردند و این حرکت باشکوهی است از آن جهت که بسیاری از افرادی که نمی توانند به زیارت بروند از راه دور در فضای زیارت قرار گرفتند.

جمالی اظهار کرد: حضور کاروان خدام بارگاه رضوی و پرچم مبارک حرم آن حضرت، برای مردم این دیار برکت معنوی به همراه دارد و رایحه دل‌انگیز عطر معنوی امام رضا (ع) همه این دیار را مملو از معنویت و عطرآگین کرده است.

وی با بیان اینکه تکلیف خادمان حرم رضوی نشر مباحث دینی و قرآن است، عنوان کرد: استمرار این سفرها در مناطق مختلف، زمینه‌ای است تا مردم بافرهنگ ائمه اطهار آشنا شوند.

در پایان این مراسم خادمین حرم مطهر رضوی به مولودی خوانی در مدح آن امام همام پرداخته و بسته های فرهنگی و تبرکی حرم رضوی را در بین طلاب توزیع کردند.

حضور «کاروان زیر سایه خورشید» در حوزه علمیه خواهران قزوین

انتهای پیام /

حضور «کاروان زیر سایه خورشید» در حوزه علمیه خواهران قزوین

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha