چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ |۲۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 5, 2024
تصاویر/ جلسه هیئت اندیشه ورز قرآنی امور بانوان آذربایجان غربی

حوزه/ حجت الاسلام رحیم دخت گفت: در دوره جدید هیئت اندیشه ورز قرآنی با تشکیل سه کمیته تصمیم ساز، پژوهشی و اجرایی از ظرفیت همه حوزویان، دانشگاهیان و فعالین عرصه قرآنی در پیشبرد برنامه ها استفاده خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام حمید رحیم دخت، امروز در جلسه هیئت اندیشه ورز بانوان قرآنی استان آذربایجان غربی که با حضور روسای مدارس علمیه خواهران ارومیه، مدیران دستگاه های مربوطه فرهنگی، موسسات فعال قرآنی و اساتید دانشگاه در سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی برگزار شد، اظهار داشت: عدم برنامه ریزی دقیق و نداشتن طرح و برنامه جزو اشکالات برخی مجموعه های قرآنی است و باید تلاش کنیم در جهت تعالی کتاب الهی و جریان سازی مثبت در جامعه با آیات کلام الله حرکت کنیم.

وی افزود: باید برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت برای طرح های کلان قرآنی آذربایجان غربی با استفاده از نکته و نظرات حوزویان و دانشگاهی های متخصص در این امور تدوین شود و موسسات ضمن تعامل با دستگاه های مربوطه از عمل کردن جزیره ای خودداری نمایند.

مسئول اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در ادامه با بیان این که هیئت اندیشه ورز قرآنی استان متشکل از سه کمیته تصمیم ساز، پژوهشی و اجرایی است، گفت: کمیته پژوهشی با کمک طلاب و دانشجویان و فعالان فرهنگی که توسط کمیته تصمیم ساز معرفی خواهند شد، فعال می شود و طرح هایی که کمیته پژوهشی تدوین خواهد کرد، موسسات و خانه های قرآنی ملزم به اجرای آن ها خواهند بود.

وی اضافه کرد: با تشکیل این سه کمیته که از ظرفیت تمام حوزویان ، دانشگاهیان ، موسسات و ارگان های نظام به نحو احسن استفاده خواهد شد، تصمیمات و طرح هایی که اتخاذ می شود لازم است در اسرع وقت به مرحله اجرایی برسد.

در پایان این جلسه ضمن تشکر از هیئت اندیشه ورز قبلی امور قرآنی بانوان استان، ۲۴ نفر به عنوان اعضای جدید آن انتخاب شدند.

انتهای خبر

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha