دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ |۲۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 3, 2024
خمیر
امام جمعه شهرستان بندر خمیر

حوزه/ امام جمعه شهرستان خمیر گفت: فضاهای عمومی نباید محل مانور قداست شکنی و هتک حرمت مادران و دختران عفیفه تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام شعیب صالحی امام جمعه شهرستان بندر خمیر در خطبه‌های نماز جمعه امروز شهرستان ضمن اشاره به روز عرفه، اظهار داشت: برجسته ترین دستاورد روز عرفه، شکل گیری معرفت واقعی نسبت به خود و خدا است.

وی بیان کرد: عرفه یک مسیر برای شناخت انسان نسبت به تکالیف خود در این جهان هستی است که لازمه آن شناخت امام زمان(عج) می‌باشد.

خطیب جمعه شهرستان بندر خمیر با اشاره به نهم ذی‌الحجه سالروز شهادت مسلم ابن عقیل، ادامه داد: وفاداری و عزم در حمایت از ولی زمان، از مشخصه‌های حضرت مسلم بود.

حجت الاسلام صالحی به روز حجاب و عفاف نیز اشاره کرد و گفت: عفت رکن مهم اخلاق است و برای بندگی کردن عفیف بودن یک ضرورت است.

وی افزود: خانواده‌ها به عنوان میدان دار عرصه تربیت در جامعه مسئولیت صیانت از حجاب و عفاف را بر عهده دارند.

امام جمعه شهرستان بندر خمیر اعلام کرد: فضاهای عمومی نباید محل مانور قداست شکنی و هتک حرمت مادران و دختران عفیفه تبدیل شود.

وی عنوان کرد: اخیرا در مناطق غرب هرمزگان شاهد زلزله‌ای بودیم که سبب فوت ۵تن از هم استانی‌های عزیزمان شد و تعدادی نیز آسیب دیدند و خسارات مادی هم به همراه داشت.

حجت الاسلام صالحی افزود: حضور به موقع و سرعت عمل مسئولان در کنار حس انسان دوستی آحاد مردم، واقعه زلزله پیش آمده را به محلی برای مباهات انقلاب و همدلی مردم تبدیل کرد.

خطیب جمعه شهرستان خمیر گفت: از حضور استاندار، مسئولان کشوری و استانی، فرماندهان نظامی و انتظامی، روحانیون، گروه‌های جهادی و اقشار مختلف مردم در عرصه خدمت رسانی به مردم زلزله زده تقدیر می‌کنم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha