چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
پویش

حوزه / مدیر اجرایی پویش "سفره پدری" گفت: پویش سراسری سفره پدری با هدف تأمین گوشت مورد نیاز برای تهیه و طبخ نیم میلیون پرس غذای گرم ویژه نیازمندان در ۹ استان کشور اجرا می‌شود.

حجت الاسلام سجاد شیری مدیر اجرایی پویش سفره پدری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اصفهان، اظهار داشت: اطعام نیازمندان از موضوعات مورد تأکید در دین اسلام است که ائمه معصومین(ع) نیز برای انجام این فریضه سفارش فراوان کرده‌اند.

وی با بیان اینکه یکی از گردنه‌های سخت در روز قیامت اطعام فقراست که مورد سؤال قرار می‌گیرد، بیان کرد: بر این اساس همزمان با اعیاد قربان، غدیر و آغاز دهه ولایت، پویش سراسری سفره پدری تحت عنوان «گوشت بزنگ» با هدف تامین گوشت مورد نیاز برای تهیه و طبخ نیم میلیون پرس غذای گرم ویژه نیازمندان در ۹ استان کشور اجرا خواهد شد.

مدیر اجرایی پویش "سفره پدری" افزود: این پویش به نام امیرالمؤمنین(ع) و تأسی از سیره حضرت و به همت مرکز مددکاری کوثر و مشارکت جمعی از خیرین نیک اندیش از عید غدیر سال ۱۳۹۹ از شهر اصفهان آغاز شده و تا امروز در تعدادی از استان‌های کشور توسعه پیدا کرده است.

وی یادآور شد: از مبالغ دریافتی جمع‌آوری شده، گوشت تهیه خواهد شد و با کمک و مشارکت مراکز نیکوکاری، مساجد و گروه‌های جهادی، طبخ غذا انجام و جهت توزیع در بین نیازمندان آماده می‌شود.

حجت الاسلام شیری عنوان کرد: بر اساس پیش بینی صورت گرفته، هزینه گوشت یک پرس غذا ۱۰ هزار تومان برآورد شده که علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به درگاه الکترونیکی این پویش به نشانی https://sofrepedari.ir/fa/ و یا تماس با شماره ۹۰۰۰۷۲۷۲ در این پویش ملی مشارکت داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha