شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
آزمون جامع

حوزه/ مدیر کل تحصیلات تکمیلی حوزه های علمیه خواهران از برگزاری آزمون جامع این نهاد به صورت متمرکز و ویژه طلاب سطح ۴ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، خانم راضیه میرعلی ملک از برگزاری آزمون جامع حوزه های علمیه خواهران خبر داد و اظهار داشت: این آزمون ویژه طلاب سطح ۴ و با هدف ارزیابی قدرت استنباط و تحلیل طلاب در حوزه پاسخگویی به مسائل مرتبط با رشته مورد نظر خود و همچنین سطح توان علمی افراد برگزار می شود.

وی افزود: این آزمون در دوره قبل به صورت استانی برگزار شد ولی امسال با توجه به اهمیت این آزمون و تأکید اساتید و بزرگان به صورت متمرکز برگزار خواهد شد؛ ضمنا سوالات آزمون به صورت کلی و براساس سرفصل ها ارائه خواهد شد.

سرپرست اداره کل تحصیلات تکمیلی حوزه‌های علمیه خواهران با بیان این که آزمون جامع امسال در دو نوبت برگزار خواهد شد، ادامه داد: نوبت اول و دوم آزمون به ترتیب در ۳۰ شهریورماه و ۱۰ اسفندماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود و مدت زمان آزمون نیز با توجه به رشته ها متغیر خواهد بود که در کاربرگ آزمون درج خواهد شد.

خانم میرعلی ملک در پایان خاطرنشان کرد: آزمون جامع در ۴ رشته «فقه خانواده»، «تفسیر تطبیقی»، «کلام اسلامی» و «حکمت متعالیه» برگزار می شود و منابع آزمون جامع هر ر شته و گرایش (به غیر از رشته کلام بر حسب مصوبه گروه علمی مربوطه) مشخص و اعلام شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha