شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
شورای نگهبان

حوزه/ مسئول دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات لرستان گفت: هجمه های دشمنان علیه شورای نگهبان به دلیل حراست این نهاد از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، تیمور سپهوند، مسئول دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات لرستان، روز یکشنبه در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستان در دفتر امام جمعه خرم آباد با گرامیداشت سالروز تاسیس شورای نگهبان قانون اساسی، گفت: امام خمینی(ره)پس از اینکه قانون اساسی در آذرماه سال ۱۳۵۸ به تائید ملت ایران رسید، فقهای شورای نگهبان را منصوب و در ۲۶ تیرماه۵۹ پس از رأی اعتماد حقوقدانان فعالیت رسمی شورای نگهبان آغاز شد.

وی شورای نگهبان را از مهمترین نهادهای نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: شورای نگهبان حافظ انقلاب و اسلامیت و جمهوریت نظام جمهوری اسلامی است.

مسئول دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات استان لرستان با اشاره به عملکرد مهم شورای نگهبان در صیانت از انقلاب، خاطر نشان کرد: یکی از دلایل اصلی هجمه های دشمنان علیه شورای نگهبان همین حراست و صیانت از نظام است.

سپهوند با بیان اینکه ۴۲ سال از تاسیس شورای نگهبان می گذرد، اظهار داشت: در طول این مدت فقهای این شورا تمام سعی خود را به کار گرفته اند که هیچ قانونی مغایر با قوانین اسلام تصویب نشود.

مسئول دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات لرستان در پایان تصریح کرد: شورای نگهبان باصلابت و پرقدرت از آرمان های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی حراست می کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha