شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
تبریز

حوزه/ آزمون داوطلبان ورود به حوزه علمیه آذربایجان شرقی، روز جمعه ۳۱ تیر در مصلای امام خمینی(ره) تبریز برگزار می شود.

حجت الاسلام مرتضی قربانی معاون آموزش حوزه علمیه آذربایجان شرقی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در تبریز با اشاره به برگزاری آزمون ورودی حوزه استان به صورت حضوری، گفت: با توجه به مهار ویروس منحوس کرونا و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی، آزمون ورودی پذیرش حوزه علمیه آذربایجان شرقی امسال به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

وی افزود: این آزمون روز جمعه ۳۱ تیر ۱۴۰۱ راس ساعت ۹ صبح در مصلی امام خمینی(ره) تبریز برگزار می شود.

حجت الاسلام قربانی ادامه داد: آزمون به صورت اختصاصی برای ۳ گروه تحصیلی متوسطه اول، متوسطه دوم و کاردانی و بالاتر می باشد. گروه اول، دانش آموزان پایه‌های نهم و دهم و یازدهم، گروه دوم، دانش آموزان پایه‌ دوازدهم، دیپلم و دانشجویان که کمتر از ۳۰ واحد گذرانده اند و گروه سوم شامل دانشجویان دارای بیش از ۳۰ واحد یا فارغ التحصیلان مقاطع کاردانی و بالاتراست.

معاون آموزش حوزه علمیه آذربایجان شرقی افزود: آزمون هر سه گروه از منابع اعلام شده، تعریف شده و شامل ۵۰ سؤال چهار گزینه ای و در مدت ۷۵دقیقه برگزار می شود.

وی اظهار کرد: داوطلبان جهت پذیرش نهایی در حوزه لازم است علاوه بر آزمون، در مراحلی دیگر همچون مصاحبه، مشاوره، دوره تثبیتی شرکت و امتیاز لازم را در تمامی مراحل کسب کنند.

حجت الاسلام قربانی افزود: از داوطلبان تحقیقات محلی و تست سلامت نیز به عمل می آید که احراز صلاحیت لازم در این دو موضوع هم الزامی است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • علیزاده IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
    0 0
    ثبت نام در حوزه علمیه صادقیه خواهران