شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
آیت الله سید احمد خاتمی

آیت الله خاتمی موضوعات بررسی شده در نهمین نشست مشترک هیئت رئیسه و کمیسیون‌های مجلس خبرگان را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، آیت‌الله سیداحمد خاتمی در حاشیه نهمین نشست مشترک هیئت رئیسه و کمیسیون‌های مجلس خبرگان رهبری در تهران، به‌ خبرنگاران گفت: در نشست مشترک هیئت رئیسه و کمیسیون‌های مجلس خبرگان، سه مسئله اقتصادی، روند مذاکرات برجام و موضوع عفاف و حجاب مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری درباره موضوعات بررسی شده در نهمین نشست مشترک هیئت رئیسه و کمیسیون‌های مجلس خبرگان، اظهار کرد: این جلسه بر اساس تبصره۲ ماده۱۵ آیین نامه داخلی خبرگان بود که در فاصله دو اجلاسیه عادی خبرگان باید برگزار شود.

وی افزود: از آنجا که اعضای خبرگان، نمایندگان مردم هستند و باید دغدغه مردم را به مسئولان منتقل کنند. در جلسه امروز بیش از ۲۰ نفر از اعضای خبرگان با حضور رئیس جمهور و وزیر اقتصاد مطالبات خبرگان که عمدتاً پیرامون مسائل اقتصادی، معیشتی و گرانی ها بود را مطرح کردند.

آیت‌الله خاتمی افزود: مسئله دیگر، برجام بود که درخواست شد هر مقدار از روند مذاکرات برجام که قابل بیان است، برای مردم و مسئولان گفته شود که مذاکرات در چه مرحله‌ای است.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: مسئله سوم، مسأله عفاف و حجاب بود که خبرگان با تأکید بر اجرای قانون بیان داشتند در این مسئله هیچ‌کس سخن از زور ندارد، بلکه سخن از اجرای قانون است. چون حجاب امر قانونی است مثل همه قوانین که باید اجرا شود. مسأله حجاب مسأله صددرصد قرآنی بوده و از نظر فقهای ما از ضروریات دین است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha