شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حال و هوای حرم حضرت معصومه(س) در روز عید غدیر

حوزه/ برنامه هفتگی مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت از ۱ تا ۷ مردادماه شامل سالروز مباهله و ایام پایان ماه ذی الحجه از سوی روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس بانوی کرامت اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، برنامه هفتگی مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت از ۱ تا ۷ مردادماه شامل سالروز مباهله و ایام پایان ماه ذی‌الحجه از سوی روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس بانوی کرامت اعلام شد.

بر اساس این گزارش: مراسم حرم مطهر هر روز شامل نیایش صبحگاهی، مراسم سخنرانی و مداحی قبل از اذان ظهر، مداحی و ختم قرآن بعد از نماز عصر، مراسم سخنرانی قبل از اذان مغرب و مراسم سخنرانی و مداحی بعد از نماز عشا دنبال خواهد شد.

مراسم قبل از ظهر از شنبه و تا دوشنبه با سخنرانی حجت الاسلام فرزانه، سه شنبه و چهارشنبه با سخنرانی حجت الاسلام بخشنده، پنجشنبه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین میرمعینی و جمعه با سخنرانی حجت الاسلام بخشنده و یکشنبه در روز عید مباهله با مداحی حمید رنجبر برگزار خواهد شد.

مراسم قبل از مغرب نیز شنبه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین محمدابراهیم کفیل و مداحی خلف زاده، یکشنبه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا اعوانی و مداحی نجفی، دوشنبه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین رضا محمدی، سه شنبه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی هادی، چهارشنبه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین میرسید، پنجشنبه در قالب محفل انس با قرآن با سخنرانی حجت الاسلام مشرف و جمعه در قالب ویژه برنامه تعویض پرچم با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین مؤمنی برگزار می شود.

مراسم شب‌های حرم مطهر بانوی کرامت نیز از شنبه تا جمعه به ترتیب با سخنرانی حجج اسلام والمسلمین حسینی قمی، فرحزاد، حیدری کاشانی، علیرضا پناهیان، حامد کاشانی، سعیدی آریا و سیدمحمدمهدی میرباقری و شنبه و یکشنبه با مداحی جواد برزگر، سیدمحسن بنی فاطمی، پنجشنبه با مداحی مهدی منصوری و جمعه همزمان با شب اول محرم با مداحی حسن شالبافان دنبال می شود.

همچنین در هفته پیش رو سه شنبه شب قرائت دعای توسل با حضور هیأت جانبازان استان قم، پنجشنبه بعد از نماز صبح قرائت زیارت عاشورا با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سید حسین مؤمنی و مداحی و قرائت رضا ایزدی، پنجشنبه شب قرائت دعای کمیل با صدای مهدی منصوری و قرائت زیارت جامعه کبیره با صدای حجت الاسلام شهیدی، جمعه صبح دعای ندبه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حیدری کاشانی و قرائت دعای سیدعلی حسینی نژاد و جمعه عصر آیین تعویض پرچم با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین مؤمنی و مداحی عباس حیدرزاده برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha