پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
حجت الاسلام  مومنی

حجت‌الاسلام والمسلمین مومنی گفت: نکته قابل تأمل و مورد انتظار حوزه علمیه اصفهان از حضور مبلغین و روحانیون در زندان ها این است که وجهه و شأن روحانیت در درجه اول باید حفظ شود و دوم اینکه هم و غم مبلغین در زندان ها، تاثیرگذاری و تبلیغ صحیح دین فارغ از مسائل اقتصادی و مالی باشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان ، حجت الاسلام والمسلمین سید حسین مومنی ظهر امروز در گردهمایی مبلغین مستقر در زندان های اصفهان اظهار کرد: هم افزایی یکی از سیاست های اصلی معاونت تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان در زمینه حضور روحانیون مستقر در ارگان های مختلف چون آموزش و پرورش، نیروی انتظامی، بیمارستان ها و... است.

وی افزود: اگر تعامل بین سه رکن حوزه علمیه اصفهان، روحانی مستقر و ارگان مربوطه انجام گیرد، قطعاً شاهد توفیقات و برکات متعدد از مسیرهای رسمی و قانونی برای حل مشکلات خواهیم بود.

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان با اشاره به مشکلات متعددی که مبلغین در زندان ها با آن روزانه دست و پنجه نرم می کنند، گفت: با توافق صورت گرفته با سازمان زندان ها، سلسله جلسات آموزشی به صورت کارگاهی برای مبلغین برگزار خواهیم کرد.

وی عنوان کرد: نکته قابل تأمل و مورد انتظار حوزه علمیه اصفهان از حضور مبلغین و روحانیون در زندان ها این است که وجهه و شأن روحانیت در درجه اول باید حفظ شود و دوم اینکه هم و غم مبلغین در زندان ها، تاثیرگذاری و تبلیغ صحیح دین فارغ از مسائل اقتصادی و مالی باشد.

حجت الاسلام والمسلمین مومنی خاطرنشان کرد: بدون شک تقویت ارتباطات فی مابین مبلغین مستقر در زندان ها و حوزه علمیه اصفهان لازمه ادامه راه تبلیغ است؛ امروز تنها راهکار حل مشکلات گفتگوی مشترک است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha