شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کرونا

از دیروز تا امروز ۷ مردادماه ۱۴۰۱، بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۷۸۴۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۱۲۶۳ نفر از آنها بستری شدند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت در اطلاعیه ای اعلام کرد: تاکنون ۶۴ میلیون و ۷۸۱ هزار و ۳۵۶ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۱۵۴ هزار و ۲۶۱ نفر دُز دوم و ۳۰ میلیون و ۱۷۵ هزار و ۶۱۷ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۵۳ میلیون و ۱۱۱ هزار و ۲۳۴ دُز رسید.

در شبانه روز گذشته ۲۸ هزار و ۸۳ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

از دیروز تا امروز ۷ مردادماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۷۸۴۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۱۲۶۳ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۳۷۶ هزار و ۷۹۴ نفر رسید.

متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۵۴ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۱ هزار و ۸۹۱ نفر رسید.

خوشبختانه تاکنون ۷ میلیون ۷۸ هزار و ۱۰۲ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

۱۱۶۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تاکنون ۵۳ میلیون و ۱۵۶ هزار و ۶۴ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۵۷ شهرستان در وضعیت قرمز، ۸۶ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۹۹ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۰۶ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • بررسی و آمار IR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
    0 0
    سکته ها و ایستهای قلبی مورد مداقه قرار گیرد، سنواتی که کرونا و واکسن نداشتیم، و سنواتی که داشتیم، همچنین موقع کرونای بدون واکسن با موقع با واکسن. اختلاف آمارها بررسی و تزریق واکسن نامیده شده ها، مصلحت سنجی شود.
  • زمینه IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
    0 0
    سپردن همه ایجاد معیار، پایش تطبیق، و شراکت در قضاوت به یک وزارت خانه، زمینه فساد، و سوء استفاده هست، تحدید نظر ضروری است. تصمیماتی که در مدیریت کلان جامعه موثرند نبایستی به یک مدیریت سپرد.
  • ؟ IR ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
    0 0
    آیا اگر آینده تحقیق شود و ببیند، عده ای پزشک بدون ارائه آمار بروز و مقایسه ای بین فوتی های واکسن زدن ها و واکسن نزده ها، و بدون توضیح خارج کردن درمانهای بومی اعم از نوین و سنتی از چرخه درمان، زمام امور جامعه را بدست گرفته، مردم از هوای خداداد محروم کرده، و باعث صدمات جانی و مالی فراوان به جامعه شدند، چه پاسخ قانع کننده ای می تواند وجود داشته باشد؟
  • نظارت کامل و مستمر IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    0 0
    پایش فوتیهای بیمارستانها و بررسی رسیدگی کامل نسبت به بستریهای کرونایی
  • ملح IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    0 0
    استمرار در استفاده از نمک قبل و بعد از غذا، و مزمزه آن هنگام احساس گلودرد
  • یاشافی IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    0 0
    سریع سراغ بیمارستان نرویم، تغذیه مناسب بهترین راهکار
  • پایش سطح خدمات بیمارستانی IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    0 0
    از دیرباز رسیدگی به بیماران در جاهای مختلف و بیمارستانهای گوناگون هماره دچار مشکل و ضعف حاد بوده است، چنین ضعفی قطعا سهم مهمی در افزایش فوتیها می تواند داشته باشد، نظارت مستمر و مداوم بر روی سطح و شیوه خدمات پرستاری و پزشکی، می تواند سهم بسزایی در کاهش تلفات و افزایش سطح رسیدگی گردد.
  • منطق IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    0 0
    وقتی اجبار فاقد منطق باشد، یباره می بینی خرید کارت واکسن باب می شود!