شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر: اطعام غدیر در کاشان

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر گفت: همزمان با ماه محرم اجرای طرح اطعام و احسان حسینی با هدف کمک و ارتقاء وضعیت معیشت نیازمندان آغاز شد و تا پایان ماه صفر ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، محمدرضا میری امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: گروه‌های جهادی، مراکز نیکوکاری، ائمه جمعه و جماعت، حسینیه‌ها، هیات‌ها، موکب داران و تمامی خیران می‌توانند در اجرای طرح اطعام و احسان حسینی همکاری کنند.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر در ادامه افزود: براساس برنامه ریزی انجام شده با راه اندازی ۷۲ آشپزخانه، پیش بینی شده در این مدت با همراهی مردم و خیران ۴۰۰ هزار پرس غذای گرم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بین نیازمندان تحت حمایت کمیته امدادو نیازمندان استان توزیع شود.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر با بیان اینکه اعتبار پیش بینی شده برای پخت غذای گرم ۲۰ میلیارد تومان است بیان کرد: همچنین پیش بینی شده در قالب طرح اطعام و احسان حسینی ۲۰ هزار بسته سبد کالا به ارزش هر بسته ۵۰۰ هزار تومان در بین خانواده‌های نیازمند استان توزیع شود.

وی در مورد طرح اکرام ایتام و محسنین گفت: قرار است در این ایام ۲ هزار و ۵۰۰ نفر حامی برای فرزندان یتیم و محسنین جذب نماییم.

میری اضافه کرد: ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری از جمله اهداف برجسته این دو طرح بوده و کمیته امداد می کوشد تا با متنعم ساختن سفره نیازمندان در ماه عزای سیدالشهدا (ع)، بین فرهنگ عاشورا و عواطف خانوارهای محرومان پیوند ایجاد کند.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر یادآور شد: با برقراری ارتباط بین کمیته امداد استان و هیات‌های عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، احسان و نذورات مردمی در ماه‌های محرم و صفر صرف معیشت نیازمندان می‌شود.

میری یادآور شد: شیوه پرداخت کمک‌های مالی، با شماره گیری کد آنی پرداخت # ۰۷۷ * ۱ ۸۸۷۷ و یا شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۳۷۰ و همچنین شیوه کمک‌های کالایی با مراجعه به دفاتر ۱۹ گانه کمیته امداد و ۲۳۰ مرکز نیکوکاری در سراسر استان است.

وی در پایان گفت: مجموع کمک‌های نقدی و غیر نقدی جمع آوری شده در سال گذشته حدود ۲۵ میلیارد تومان بوده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha