شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
عزاداری اردوزبانان

حوزه/ رئیس اداره امور بین‌الملل حرم بانوی کرامت گفت: مجالس عزاداری عرب زبانان و اردو زبانان و مجلس ویژه مردم نیجریه‌، همه روزه در دهه اول محرم در حرم بانوی کرامت برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، کمال ثریا اردکانی رئیس اداره امور بین الملل حرم بانوی کرامت با اشاره به برگزاری مجالس عزاداری همه روزه در دهه اول محرم با حضور زوّار و مجاوران حرم از ملیت‌های مختلف گفت: برنامه مجلس عرب‌زبانان با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سید ثامرالحکیم و مداحی ملا محمد ضیغمی هر روز از ساعت ۱۹ الی ۲۰:۳۰ در شبستان حضرت زهرا سلام الله علیها برگزار می شود.

رئیس اداره امور بین الملل حرم بانوی کرامت افزود: ویژه برنامه خواهران اردو زبان نیز همه روزه از ساعت ۱۷ تا ۱۸:۳۰ در شبستان حضرت زهرا سلام‌ الله‌علیها در حال برگزاری است.

وی خاطر نشان کرد: مجلس عزاداران نیجریه ای نیز هر روزه از ساعت ۲۱ تا ۲۲:۳۰ با حضور عزاداران در شبستان حضرت زهرا سلام الله علیها برگزار می شود.

مدیر امور بین الملل حرم بانوی کرامت در پایان یادآور شد: برنامه مجلس عزاداران اردو زبان نیز به صورت جداگانه با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین رئیسی و اجرا و شعر خوانی حجت الاسلام و المسلمین سید شفیع حیدر رضوی همه روزه در صحن پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله از ساعت ۲۱ تا ۲۲:۳۰ برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha