جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
تبریز

حوزه/ امام جمعه ورزقان گفت: به عنوان امام جمعه پیگیر مسائل و مشکلات منطقه و انتقال آن به دستگاه های اجرایی بوده و به جدّ تا حصول نتیجه پیگیر مشکلات مردم هستم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام مهدی پورمحمد امام جمعه ورزقان در جلسه مشترک شورای فرهنگ عمومی و ستاد نماز جمعه ورزقان به اهمیت عفاف و حجاب پرداخت و گفت: آثار ‌و فواید این ارزش اجتماعی و دینی و اعتقادی باید بیشتر تبیین شود، چرا که برترین عبادت، عفّت است. امام علی (ع) در این باره فرمودند؛ ثَمَرَةُ العِفَّةِ الصِّیانَةُ (میوه پاکدامنی، مصونیّت یافتن است).

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان با بیان اینکه سفر تورهای گردشگری مختلط با وضعیت نامناسب به ورزقان در این روزها افزایش یافته است، افزود: حضور تورهای مختلط با وضعیت نامناسب به فرهنگ غنی و سنتی و تاریخ منطقه آسیب می زند، لذا انتظار می رود دستگاه های مسئول به وظایف خود بهتر عمل کنند.

امام جمعه ورزقان در ادامه بار دیگر از عدم وجود دفتر پلیس +۱۰ در ورزقان انتقاد کرد و گفت: چند ماهی از تعطیلی دفتر پلیس +۱۰ می گذرد، از مسئولان می خواهم در کمترین زمان نسبت به استقرار این دفتر اقدامات لازم را انجام دهند، استمرار این گونه مشکلات باعث می شود هزینه های اضافی به مردم مظلوم منطقه متحمل شود.

وی افزود: به عنوان امام جمعه پیگیر مسائل و مشکلات منطقه و انتقال آن به دستگاه های اجرایی بوده و به جد تا حصول نتیجه پیگیر مشکلات مردم هستم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha