شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
دولت

حوزه/ جانشین ستاد هماهنگی هفته دولت در لرستان گفت:۳۱۳ طرح عمرانی هفته دولت در استان افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، فرهاد زیویار، استاندار لرستان، امروز در دیدار مدیران دستگاه‌های اجرایی با نماینده ولی‌فقیه که به مناسبت آغاز هفته دولت در دفتر امام جمعه خرم آباد برگزار شد، برگزار شد، گفت: شهیدان رجایی و باهنر از مبارزان و یاران امام راحل (ره) بودند که تا پای جان برای انقلاب تلاش کردند.

وی با اشاره به اینکه مناعت طبع، اخلاص و ولایت‌مداری این دو شهید بزرگوار الگویی برای انقلاب شدند و امید می‌رود بتوانیم راه این شهدای بزرگوار را ادامه دهیم، بیان کرد: صداقت در گفتار و کردار، اخلاص در عمل، مسئولیت‌پذیری در خدمت به خلق‌الله از خصیصه‌های این دو شهید بزرگوار بود.

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: زمانی که دولت جدید روی کار آمد خزانه خالی بود، شرایط کرونایی حاکم بر جامعه، به جهت سیاست ناصحیح دولت در حوزه بین‌المللی که در پیش گرفته بود یک بن بستی برای دولت جدید ایجاد شده بود که دولت سیزدهم تلاش کرد این موارد را مرتفع ساخت.

زیویار ادامه داد: طی هشت ماه گذشته بین دو تا ۳ هزار میلیارد تومان اعتبار به صورت نقدی به طرح‌های عمرانی و برای نوسازی مدارس بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان و آب بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافت.

معاون امور اقتصادی استاندار لرستان هم در این دیدار گفت: در این هفته ۳۱۳ طرح عمرانی افتتاح و ۳۰ طرح کلنگ‌زنی می شود برای اجرای این طرحها با اشتغال ۳۴۶ نفر هزار و ۳۴۶ میلیارد تومان هزینه شده است.

سیروس ابراهیمی اضافه کرد: با افتتاح ۱۱۹ طرح افتتاح با هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان برای ۳ هزار و ۳۴۳ نفر شغل ایجاد می شود.

همچنین در این مدت ۷ طرح اقتصادی کلنگ‌زنی خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha