پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ |۲۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 6, 2024
حجت الاسلام محمد قدرتی

حوزه/ مدیر کل تبلیغات اسلامی استان لرستان بر توجه بیشتر دولت به بودجه مراکز دینی فرهنگی تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام مهدی قدرتی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان لرستان، امروز در نشست مشترک شورای اداری لرستان و اطلاع رسانی که با حضور سخنگوی دولت برگزار شد، با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم اقدامات خوبی در راستای اجرای برنامه های دینی فرهنگی انجام داده است، گفت: در راستای تحقق اهداف جهاد تبیین نیز باید اقدامات پررنگ تری صورت گیرد و برای تحقق این مهم نیازمند برگزاری نمایشگاه های ملی و استانی هستیم.

وی با تاکید بر توجه بیشتر دولت برای افزایش بودجه مراز دینی فرهنگی اظهار کرد: برای تحقق اهداف برنامه ریزی شده در راستای ارتقا فرهنگ دینی در جامعه باید فکر اساسی برای تخصیص بودجه به مراکز دینی فرهنگی داشت.

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان بیان کرد: در قانون یک درصد بودجه فرهنگی برای همه ادارات لحاظ شده، اما به نظر می رسد یا این درصد بودجه جای خودش نیست یا اینکه هزینه نمی شود.

حجت الاسلام قدرتی گفت: در سطح کلان گویا نگاهی به یک درصد بودجه فرهنگی نمی شود، از این رو سازمان تبلیغات آمادگی دارد این یک درصد را از هر وزارتخانه ای بگیرد و در امور فرهنگی صرف همان وزارتخانه کند.

وی با اشاره به ابینکه سند گردشگری لرستان نیز با وجود منایع طبیعی و موهبت های فراوان در حوزه های مختلف نیازمند تدوین است، خاطر نشان کرد: توسعه صنعت گردشگری از راهکارهای اصلی برای ایجاد اشتغال و توسعه است و در این راستا باید نگاه دینی فرهنگی هم در ایجاد صنعت گردشگری لحاظ شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha