چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
حجت الاسلام گرجی

حوزه/ دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم گفت: تعهد و تدین خوبی از اصحاب رسانه و برنامه سازی در صدا و سیمای قم سراغ داریم و در بحث رسانه از این سازمان استمداد می طلبیم، همه ما باید خادمان فریضه الهی امر به معروف باشیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر گرجی در بازدید از معاونت اطلاعات و اخبار صدا و سیما مرکز قم ‌اظهار داشت: معاونت خبر در خط مقدم جهاد امر به معروف و نهی از منکر و دارای رسالت سنگینی است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم افزود: شما افسران جنگ نرم هستید و باید در این عرصه تلاش روزافزونی داشته باشید و مجموعه صدا و سیما رسالت مهمی در توسعه و ترویج امر به معروف و نهی از منکر دارد.

وی در مورد جایگاه امر به معروف و نهی از منکر بیان کرد: روایتی از امیرالمومنین(ع) وجود دارد که می فرماید همه اعمال خوب و حتی جهاد در راه خدا دربرابر امر به معروف و نهی از منکر چون ذره ای در برابر دریای پهناور است.

حجت الاسلام والمسلمین گرجی افزود: صدا و سیما باید همکاری لازم را در ترویج این فریضه داشته باشد، خوشبختانه در قم تعامل لازم در بخش خبر و برنامه های تولیدی وجود دارد.

وی بیان کرد: تعهد و تدین خوبی از اصحاب رسانه و برنامه سازی در صدا و سیمای قم سراغ داریم و در بحث رسانه از این سازمان استمداد می طلبیم، همه ما باید خادمان فریضه الهی امر به معروف باشیم.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم عنوان کرد: در این مدت اهتمام ویژه ای از صدا و سیما در این عرصه مهم امر به معروف و نهی از منکر شاهد بوده ایم و امید است تداوم یابد، باید دغدغه احیای این فریضه را داشت.

وی تصریح کرد: صدا و سیما رسالت مهمی در توسعه و ترویج امر به معروف و نهی از منکر دارد، قم به گفته رهبری کانون و مادر انقلاب است و اگر قم، انقلابی باقی ماند نظام باقی می ماند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha