سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
جعفر ریحانی

حوزه/ مسئول اجرایی اردوی میثاق طلبگی گفت: اردوی میثاق طلبگی برای طلاب جدیدالورود خراسان بزرگ در دو مرحله از هشتم الی 15 شهریورماه سال جاری برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام جعفر ریحانی در گفت و گو با خبرگزاری حوزه در مشهد، با اشاره به برگزاری اردوی میثاق طلبگی برای طلاب جدیدالورود به‌صورت متمرکز، هدف از برگزاری این اردو را عهد و میثاق بستن طلاب با امام زمان (عج)، تقویت انگیزه طلبگی، تقویت ارتباط معنوی طلبه با خدا و ائمه معصومین (علیهم‌السلام)، شنایی و ارتباط طلبه با علما، شهدا روحانیت و سیره سلف آن‌ها، تبیین هویت و رسالت طلبگی، تبیین چشم‌انداز و مسیر طلبگی، آشنایی با شئون و رسالت‌های روحانیت در نظام اسلامی، آشنایی با سطوح تحصیلی و اهداف دروس حوزوی در حوزه علمیه، ایجاد حس نشاط طلبگی، همدلی و مشارکت، رقابت و تلاش، نظم، خودباوری و ... عنوان کرد.
وی بابیان اینکه در این راستا برنامه‌ها، کارگاه‌ها و جلسات آموزشی برای طلاب جدیدالورود در نظر گرفته‌شده است؛ تصریح کرد: برگزاری نشست‌های ویژه انگیزشی، کارگاه‌های آموزشی آشنایی با سطوح تحصیلی در حوزه علمیه، برگزاری حلقه معرفت تبیین هویت و رسالت‌های طلبگی و تقویت انگیزه طلبگی، دیدار با علماء، برگزاری مسابقات قرآنی، فرهنگی و ...، و تجلیل از برترین‌ها ازجمله برنامه‌های در نظر گرفته‌شده در این اردو است.
حجت‌الاسلام ریحانی بابیان این مطلب که اردوی میثاق طلبگی در دو مرحله در اردوگاه جوادالائمه علیه‌السلام واقع در گلبهار ویژه طلاب خراسان بزرگ برگزار می‌شود؛ افزود: دوره اول این اردو ۸ تا ۱۱ شهریور ویژه طلاب مشهد و خراسان شمالی و دوره دوم ۱۲ تا ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ ویژه طلاب خراسان رضوی و جنوبی، برگزار می‌شود.
وی در پایان بیان کرد: در هر دوره ۴۰۰ نفر از طلاب با گروه‌های ۲۰ نفره شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha