یکشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ |۲ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 9, 2024
تصاویر/ آیین استقبال و وداع با پیکر مطهر شهید مدافع امنیت «محمد جواد رحیمی» در سمنان

حوزه/ مردم سمنان، با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) ستاد فرماندهی انتظامی استان سمنان با پیکر مطهر شهید نظم و امنیت «محمد جواد رحیمی» وداع کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، مردم شهرهای اطراف شهرستان سمنان، شامگاه روز شنبه ۱۲ شهریورماه با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) ستاد فرماندهی انتظامی استان سمنان، با پیکر مطهر شهید نظم و امنیت ستوان سوم «محمد جواد رحیمی» وداع کردند.

این مراسم وداع پس از اقامه نماز مغرب و عشاء آغاز شد که مردم این استان، پیر و جوان، کودک و نوجوان، روحانیون و خانواده معظم شهدا و ایثارگران و اقشار مختلف مردم در این مراسم حضور داشتند تا با وداع با پیکر مطهر این شهید عرصه نظم و امنیت پیمان خود را با سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) و امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید کنند.

وداع مردم دیار قومس با پیکر مطهر شهید مدافع امنیت | مردم با شهید رحیمی پیمان بستند

مردم شهید پرور سمنان، در شب شهادت روایتی آقازاده شاه نجف، امام حسن مجتبی(ع) با مداحی مداحان اهل بیت(ع) در رثای آن امام همام و سه ساله امام حسین(ع)، حضرت رقیه(س) گریستند تا با اشک دیده، دلهای خود را شستشو و نورانی کنند.

مسئولان ارشد استانی، مدیران و فرماندهان نظامی و انتظامی استان و کارکنان نیروهای مسلح، استاندار سمنان و نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان و امام جمعه دامغان نیز در جمع مردم عزادار استان سمنان حضور داشتند تا هم‌پای با مردم عهد و پیمان دیگری را با شهدا ببندند.

پدر و مادر و همسر شهید نیز با حضور در این مراسم برای شهیدشان گریستند و مردم نیز با اشک دیده تسلای خاطر این خانواده شهید مدافع نظم و امنیت شدند.

وداع مردم دیار قومس با پیکر مطهر شهید مدافع امنیت | مردم با شهید رحیمی پیمان بستند

بر پایه این گزارش، ظهر روز جمعه ۱۱ شهریورماه اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری جوانی با پرسنل بیمارستان ولایت دامغان ، عوامل گشت کلانتری ۱۲ پیروزی در محل بیمارستان حاضر با توجه به اینکه درگیری در محل بیمارستان بوده ، به منظور جلوگیری از رعب و وحشت بیماران و ایجاد آرامش در بیمارستان با ابراز همدردی با فرد موصوف (ج_خ) ۳۹ ساله ، اقدام به دعوت به آرامش فرد نموده که متاسفانه از اعتماد و عاطفه بالای این مأمور سوء استفاده و اقدام به ربایش اسلحه مامور نموده و با شلیک دو گلوله به سمت مامور ، وی را مجروح می نماید اما تلاش پزشکان مؤثر واقع نشد و ستوان سوم محمد جواد رحیمی به درجه رفیع شهادت نائل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha