شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
هفتم محرم در یزد

حوزه/ مسئول گروه جهادی بسیج مداحان شهرستان یزد گفت: طرح «اربعین با شهدا» امسال با حضور مادحین و خدام در منازل شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد از صبح تا شامگاه اربعین حسینی همراه با قرائت زیارت اربعین اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، حسن برامسی زاده مسئول گروه جهادی بسیج مداحان شهرستان یزد در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: گروه جهادی سال گذشته با حضور خواهران و برادران مداح خادم تشکیل شده و امسال حدود ۵۰ عضو به تثبیت رسیده است و برنامه های فرهنگی مختلفی در طول سال اجرایی می شود.

وی هدف از برگزاری طرح «اربعین با شهدا» را ادای دین جامعه ستایشگری به مقام شامخ شهدا و ایثارگران برشمرد و اظهار داشت: یکی از پیامدهای این برنامه در دوسال گذشته رضایت خاطر پدران، مادران و خانواده های عزیز شهدا و دعای خیر آنان بوده که این بالاترین افتخار برای ما محسوب می شود.

حضور مداحان در منازل شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد

مسئول گروه جهادی بسیج مداحان شهرستان افزود: برنامه «اربعین با شهدا» امسال خانواده های جانبازان را هم تحت پوشش قرار می دهد و مادحین و خدام با حضور در منازل شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد از صبح تا شامگاه اربعین حسینی به قرائت زیارت اربعین می پردازند.

برامسی زاده در بخش دیگری از سخنانش از اجرای طرح «قرار هفتگی با شهدا» و برگزاری یادبود متوفیان جامعه ستایشگری در آینده نزدیک خبر داد و ابراز داشت: در آینده با بهره گیری از ظرفیت گروه جهادی، برنامه های متنوع فرهنگی در راستای تبیین رسالت های جامعه ستایشگری و انجام مسئولیت اجتماعی این قشر اثرگذار اجرایی خواهد شد.

وی در پایان از مداحان و خدام که در اجرای طرح «اربعین با شهدا» مشارکت دارند، تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha