شنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ |۱ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 8, 2024
تبریز

حوزه/ نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی که طی روزهای گذشته در یکی از بیمارستان‌های تهران تحت عمل جراحی قرار گرفته بود، با انتشار پیام ویدئویی گفت: حالم بسیار خوب است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در این پیام ویدئویی که از بستر بیماری گرفته شده است، اظهار کرد: از کسانی که لطف کرده و اظهار نگرانی کردند و جویای حالم شدند، تشکر می‌کنم.

وی افزود: در یکی از بیمارستان‌های تهران تحت عمل جراحی دیسک گردن قرار گرفتم که اکنون خوشبختانه حالم بسیار خوب است و جای هیچ نگرانی نیست.

امام جمعه تبریز ادامه داد: زیر سایه امت حزب الله و خانواده شهدا ان شاءالله به زودی برای انجام وظیفه خدمتگزاری به ملت قهرمان آذربایجان حاضر خواهم شد.

وی همچنین با اشاره به فرارسیدن هفته دفاع مقدس، این هفته را به تمامی رزمندگان اسلام، دست اندرکاران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، جانبازان و آزادگان و خانواده معظم شهدا تبریک گفته و اظهار کرد: این هفته را محضر فرماندهی معظم کل قوا تبریک می‌گویم.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم خاطرنشان کرد: اگر کشور ایران در مجامع بین المللی توانسته به افتخار و عزت کنونی دست یابد، به برکت رزمندگان و ایثارگران دفاع مقدس است و نباید این موضوع را از یاد برد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • علی IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
    1 0
    سلامتی و طول عمر با برکت برای حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم از خداوند متعال خواستاریم