یکشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۳ |۱۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 26, 2024
نشریه فقه و اجتهاد

حوزه/ جلسه تجلیل و ارائه گزارش فرایند اعطای رتبه علمی و پژوهشی دو فصلنامه" فقه و اجتهاد" با حضور آیات فاضل لنکرانی و علیدوست در سالن جلسات مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) در قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، آیت الله علیدوست، امروز در جلسه تجلیل و ارائه گزارش فرایند اعطای رتبه علمی و پژوهشی دو فصلنامه" فقه و اجتهاد" که با حضور هیئت تحریریه این مجله در سالن جلسات مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) در قم برگزار شد گفت: امروزه تولیدات خوبی در حوزه علمیه داریم و اگر بخواهیم به مقوله پژوهش و تولیدات فکری حوزه نمره بدهیم واقعا نمره خوب و قابل قبولی داده می شود اما نشر و گسترش این تولیدات فکری و پژوهشی واقعا ضعیف است.

وی در ادامه با اشاره به عنوان دو فصلنامه" فقه و اجتهاد" گفت: این عنوان برای این مجله خیلی وسیع است و واقعا این عنوان تخصصی نیست چرا که یک مجله در این عرصه های مهم باید تخصصی باشد اما از عنوان این مجله پیداست که ممکن است هرچیزی در آن یافت شود لذا شایسته است که عنوان تخصصی تری برای این دوفصلنامه تعریف شود.

آیت الله علیدوست خاطرنشان ساخت: سعی شود که این دوفصلنامه به صورت فصلنامه منتشر شود و با تخصصی کردن بهتر آن در امر گسترش نوآوری های بزرگان و علمای حوزه کوشش کنید.

خاطرنشان می شود: در ابتدای این جلسه، حجت الاسلام والمسلمین علی نهاوندی سردبیر این مجله در سخنانی به بیان گزارشی از فرایند اعطای رتبه علمی و پژوهشی به این دوفصلنامه پرداخت.

لازم به ذکر است: نخستین شماره دو فصلنامه "فقه و اجتهاد" به مدیر مسئولی آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی و سردبیری حجت الاسلام والمسلمین علی نهاوندی سال۱۳۹۳ از سوی مرکز فقهی ائمه اطهار علیهم‌السلام راهی بازار نشر شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha