چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
تبریز

حوزه/ امام جمعه ورزقان گفت: آمریکا مدام بر طبل آزادی زنان می کوبد این در حالی است که بیشترین تبعیض و خشونت علیه زنان را در این کشور شاهد هستیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام مهدی پورمحمد امام جمعه ورزقان در دیدار فرمانده و پرسنل انتظامی این شهرستان با بیان اینکه اسلام به صراحت هر نوع اجبار و اکراه در تحمیل دین را رد کرده (لا اکراه فی الدین)، گفت: دین اسلام دین مهربانی و محبت هست و این بدان معنا نیست که هر فرد هر طور که بخواهد در جامعه رفتار کند، وقتی موضوعی به یک امر اجتماعی تبدیل شود حکومت می تواند از باب نهی از منکر و صیانت از اخلاق و معنویت جامعه و طبق قانون عمل نماید.

امام جمعه ورزقان به تلاش دشمنان در مقابله با ایران اسلامی اشاره کرد و افزود: دشمن با اسلام هراسی و دین هراسی می خواهد جلوی گسترش انقلاب اسلامی را بگیرد و دین اسلام را دین خشن معرفی نماید.

حجت الاسلام پورمحمد، عملکرد نیروی انتظامی را رضایتبخش دانست و گفت: امروز نیروی انتظامی در کشورمان توانسته در مقوله امنیت و موضوع حجاب و عفاف گام های ارزشمندی بردارد که جای قدردانی دارد.

وی با بیان اینکه آزادی زنان ایران قابل مقایسه با غرب نیست، خاطرنشان کرد: در کشور ما به خاطر وجود نظام مقدس جمهوری اسلامی زنان از جایگاه ویژه ای برخوردارند؛ در حقیقت زنان در ایران از حق رای، تحصیل و رانندگی و حقوقی مثل مهریه، نفقه و از بسیاری از حقوق دیگر برخوردارند و این نشان از جایگاه زن در ایران است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha