شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
همایش - اراک

حوزه/ ۴۳ سال پیش حکومت جمهوری اسلامی ایجاد شد و از همان ابتدا با مخالفان زیادی مواجه شد و دشمن از این می ترسید که مبادا این حکومت جهانی شود و احکام اسلامی اجرا شود. الان هم برای ضربه به جمهوری اسلامی از هر راهی وارد می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، اولین همایش بانوان طلبه جدید الورود اراک، با سخنرانی حجت الاسلام خجسته پور مدیر مدرسه علمیه خاتم الانبیاء(ص) اراک، در سالن فاطمیه مدرسه الزهرا (س) این شهر برگزار گردید.

حجت الاسلام خجسته پور به بیان رسالت طلبگی طبق تفسیر آیه ۱۲۲سوره توبه اشاره کرد و گفت: اگر هدایت انسانها نبود، خلقت نیز عبث و بیهوده بود و به همین دلیل خداوند، حضرت آدم(ع) را به عنوان پیامبر آفرید که هدایت‌گر بقیه انسانها باشد.

وی بیان کرد: طلبه سه وظیفه دارد ۱-فهم دین ۲-تبلیغ دین ۳-کمک به اجرای احکام دین

خجسته پور در ادامه به اتفاقات حوادث اخیر اشاره کرد و گفت: ۴۳ سال پیش حکومت جمهوری اسلامی ایجاد شد و از همان ابتدا با مخالفان زیادی مواجه شد و دشمن از این می ترسید که مبادا این حکومت جهانی شود و احکام اسلامی اجرا شود. الان هم برای ضربه به جمهوری اسلامی از هر راهی وارد می شود.

در پایان معاون فرهنگی مدرسه از طلاب ورودی با اهدای بسته های فرهنگی تقدیر کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • جلیل IR ۰۸:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    0 0
    مرتب و مکرر و بطور کلیشه ای و مستمر در طول مدت ۴۳ سال از عمر انقلاب ، همیشه مسؤلین واژه " دشمن " را برای فرار به جلو عنوان می‌کنند ؛ آیا تا بحال اندیشه کرده اید که دشمن ممکن است همان دوستی خاموشی باشد که مترصد زمان و مکان مناسب برای ضربه زدن میباشد ؟