چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ |۲۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 29, 2024
بازدید

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان لرستان گفت: خواهران طلبه پرچمداران صیانت از ارزش های اسلامی و انقلابی در جامعه هستند.

به گزارش حوزه از خرم آباد،حجت الاسلام روح الله مهدوی خواه، مدیر حوزه علمیه خواهران استان لرستان، امروز در جمع خواهران طلبه مدرسه علمیه ریحانة الرسول(س) نورآباد با اشاره به اینکه خواهران طلبه پرچمداران صیانت از ارزش های اسلامی و انقلابی در جامعه هستند، بیان کرد: خواهران طلبه و مبلغه با همت جهادی و تبلیغ مستمر در راستای اشاعه سبک زندگی اسلامی در جامعه گام بردارند .

وی با اشاره به اینکه خواهران مبلغه نقش بسزایی در تحکیم بنیان خانواده بر عهده دارند، افزود: خواهران طلبه در خصوص تبیین و ترویج فریضه عفاف و حجاب در جامعه روشنگری و بصیرت افزایی داشته باشند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان لرستان با تاکید بر اینکه نقش خواهران مبلغه در ارتقاء فرهنگ دینی و کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه بر کسی پوشیده نیست، خاطر نشان کرد: خواهران مبلغه با اخلاق نیکو و سعه صدر و همچنین برقراری ارتباطی صمیمانه با دختران جوان، در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه رسالت تبلیغی خود را انجام دهند.

مدیر حوزه علمیه خواهران لرستان همچنین در بازدیدی جداگانه با کادر و معاونان مدرسه علمیه ریحانة الرسول(س) نورآباد به بررسی مسائل و مشکلات این مدرسه پرداخت و معاونان مدرسه نیز گزارشی از برنامه های تهذیبی،آموزشی، پژوهشی و فرهنگی این مدرسه ارائه دادند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha