پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
شهید آرمان علی‌ وردی

حوزه/ سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور در پی شهادت شهید آرمان علی وردی گفت: طلاب و روحانیون بسیجی تا آخرین قطره خون خود از انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور، در پیامی در پی شهادت طلبه بسیجی آرمان علی وردی گفت: طلاب و روحانیون بسیجی تا آخرین قطره خون خود از انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند.

متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:

بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِیمِ

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

إِنَّ اللَّهَ اشْتَرَیٰ مِنَ الْمُؤْمِنِینَ أَنْفُسَهُمْ وَأَمْوَالَهُمْ بِأَنَّ لَهُمُ الْجَنَّةَ (توبه/۱۱)

طلبهٔ بسیجی "‎آرمان علی‌وردی" که بعد از اسارت و شکنجه توسط اغتشاشگران در شهرک اکباتان تهران به کما رفته بود، امروز به فیض شهادت نائل آمد.

طلبه بسیجی شهید آرمان علی‌وردی، ۲۱ ساله، مربی کانون تربیتی حوزه و همچنین عضو بسیجیان یگان امام رضا(ع) سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ بود.

سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور ضمن محکومیت مجدد اعمال داعش‌گونه اغتشاشگران، این ضایعه اسفناک را به محضر حضرت ولیّ‌عصر (ارواحنافداه)، نایب بر حقش امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی)، حوزه‌های علمیه و خانواده معظم این شهید بزرگوار تسلیت عرض نموده و اعلام می‌دارد که طلاب و روحانیون بسیجی همان‌گونه که در تمامی عرصه‌های کشور حضور داشته و حماسه آفریدند، تا آخرین قطره خون خود از نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کرده و نخواهند گذاشت از سوی استکبار جهانی و ایادی دست‌نشانده داخلی و خارجی آنان خدشه‌ای به این نظام اسلامی و کشور عزیزمان وارد شود.

سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور

ششم آبانماه ۱۴۰۱

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha