شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
تصاویر:دومین یادواره ۱۳۰شهیدبخش کویرات آران وبیدگل

حوزه / امام جمعه کاشان گفت: حضرت امام(ره)، فرمودند از موشک و تجهیزات جنگی آمریکا نترسید، ولی اگر دیدید مساجد خالی شده است، باید بترسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، دومین یادواره 130 شهید و 14 شهید گمنام و دانش آموز بخش کویرات آران و بیدگل امشب با حضور نماینده ولی فقیه در کاشان، ائمه جمعه شمال استان اصفهان، جمعی از مسئولان، خانواده معظم شهدا، ایثارگران و اقشار مختلف مردم در آستان مقدس امامزاده عبدالله ابوزید آباد برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدسعید حسینی در این مراسم با بیان اینکه با گذشت 43 سال از پیروزی انقلاب شکوهمنداسلامی ایران پیام انقلاب به سراسر جهان منتقل شده است، اظهار داشت: رئیس جمهور روسیه به خاطر قدرت بسیار بالای ایران به خود جرأت می‌دهد تا در سازمان ملل به استکبار جهانی بگوید چطور به خودتان اجازه دادید به ترور سردار سلیمانی اعتراف کنید.

نماینده ولی فقیه در کاشان، به اهمیت نماز اول وقت اشاره کرد و افزود: حضرت امام(ره)، فرمودند از موشک و تجهیزات جنگی آمریکا نترسید، ولی اگر دیدید مساجد خالی شده است، باید بترسید.

وی با بیان اینکه سیره شهدا، توجه به حجاب و عفاف است، یادآور شد: بانوان با حفظ حجاب می‌توانند عالی‌ترین درجات علمی را طی کنند.

امام جمعه کاشان، با اشاره به سخن شهید سلیمانی مبنی بر اینکه حضرت زهرا(س) فدا شد تا دین زنده بماند، تصریح کرد: در خطبه عیدغدیر پیامبراکرم(ص) فرمودند برای باقی ماندن دین، قرآن و اهل بیت(ع) را به عنوان دو ثقل اکبر و اصغر بین شما باقی می‌گذارم.

سخنرانی حجت الاسلام سید حسین آقا میری، مرثیه سرایی مداحان اهل بیت(ع)، اجرای سرود هلال منیر و روایتگری رزمندگان و یادگاران دوران دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

گفتنی است در حاشیه این یادواره، نمایشگاه فرهنگی، کتاب، تجهیزات جنگی، دستاوردهای نظامی، غرفه‌های جهاد تبیین، عهدی با شهدا و غرفه مهدکودک انقلابی نیز بر پا شده بود.

انتهای پیام. /

سفارش حضرت امام خمینی(ره) بر لزوم توجه به اقامه نماز و حضور در مساجد

سفارش حضرت امام خمینی(ره) بر لزوم توجه به اقامه نماز و حضور در مساجد

سفارش حضرت امام خمینی(ره) بر لزوم توجه به اقامه نماز و حضور در مساجد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha