شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تکذیبیه خبر منتسب به آیت الله اعرافی

حوزه/ انتشار اخبار جعلی و دروغ در هفته های اخیر به اوج خود رسیده و این بار نوبت به آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه کشور و جعل لوگوی خبرگزاری رسمی حوزه رسیده تا با انتشار اخبار دروغ، هیزمی برای آتش خیالی خود فراهم کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، انتشار اخبار جعلی و دروغ در هفته های اخیر به اوج خود رسیده و این بار نوبت به آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه کشور و جعل لوگوی خبرگزاری رسمی حوزه رسیده تا با انتشار اخبار دروغ، هیزمی برای آتش خیالی خود فراهم کنند؛ البته این نوع حرکات، مسبوق به سابقه بوده و بارها شاهد این نوع اخبار دروغین بوده ایم.

داعشین رسانه ای این بار در گفت و گویی خیالی از آیت الله اعرافی با حوزه نیوز، مطالبی را درباره معاش روحانیون به ایشان نسبت داده اند که ضمن سخیف بودن این متن، از لوگوی خبرگزاری حوزه نیز برای رسمیت دادن به خبر جعلی خود استفاده کرده اند و این سخنان قویا تکذیب می شود.

باز هم جعل لوگوی حوزه‌نیوز / خبر منتسب به آیت الله اعرافی کذب است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • طلبه IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
    6 10
    ما در مکتب عاشورای سرخ و انتظار سبز بزرگ شده ایم. ترجیح میدهیم لباس روحانیت، لباس رزم و کفن باشد. اینقدر که روح و روان دشمن داخلی و خارجی از لباس روحانیت میترسد، جسمشان از اسلحه و دستبند نمیترسد. آنها که باید بترسند لیدرهای اغتشاشات هستند که جرأت ندارند حتی در کشورهای همسایه ساکن باشند.
  • آرمان انقلاب CA ۰۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    2 2
    سلام آقا جان! ما هیچ کدام از پیام رسان های غرب (یا غرب زده) را استفاده نمی کنیم، تبلیغشون هم نمی کنیم، دعا هم می کنیم که عاقبتشون بشود عاقبت مکذبین. ما با شهدا دعا میکنیم! خدایا! عاقبت ما را ختم به شهادت کن! حاج قاسم گفت: مثل عاقبت طلبه آرمان علی وردی که از آرمانهای انقلاب دفاع کرد و حافظی بود از جنس خود قرآن! قَالَ مُوسَىٰ لِقَوْمِهِ اسْتَعِينُوا بِاللَّهِ وَاصْبِرُوا ۖ إِنَّ الْأَرْضَ لِلَّهِ يُورِثُهَا مَن يَشَاءُ مِنْ عِبَادِهِ ۖ وَالْعَاقِبَةُ لِلْمُتَّقِينَ. وَيْلٌ يَوْمَئِذٍ لِّلْمُكَذِّبِينَ. فَبِأَيِّ حَدِيثٍ بَعْدَهُ يُؤْمِنُونَ. آقا جان، لَا تَحْزَنْ! روزی شعار کل جهان می شود، علی! طبق حدیث امام زمان میشود، علی! ما طلبه هستیم (در کل جهان)! طلبه و طالب علم امام ... امام علی بن ابی طالب. علی (ع) گفت: جهاد هو لباس التقوى، ودرع الله الحصينة وجنته الوثيقة. جوشن کبیر را بپوشیم! حجاب را هم بپوشیم! ولی هم زمان، در رفع حُجُب کوش نه در جمع کُتب. إِلَهِي هَبْ لِي كَمَالَ الانْقِطَاعِ إِلَيْكَ وَ أَنِرْ أَبْصَارَ قُلُوبِنَا بِضِيَاءِ نَظَرِهَا إِلَيْكَ حَتَّي تَخْرِقَ أَبْصَارُ الْقُلُوبِ حُجُبَ النُّورِ فَتَصِلَ إِلَي مَعْدِنِ الْعَظَمَةِ وَ تَصِيرَ أَرْوَاحُنَا مُعَلَّقَةً بِعِزِّ قُدْسِكَ. سنصلي في القدس ان شاء الله! با قاسم! با شما! إِنَّهُمْ يَرَوْنَهُ بَعِيدًا وَنَرَاهُ قَرِيبًا.
  • میثم IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    0 0
    باید قوی تر و رساتر تکذیب کنید
  • رضا IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    0 0
    علی‌(ع): انْظُر اِلی ما قالَ و لا تنظُرْ الی مَنْ قال. «نگاه کن به آنچه گفته می‌شود، نه به گوینده سخن»|
  • نٓ ۚ وَٱلْقَلَمِ وَمَا يَسْطُرُونَ CA ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
    0 0
    وَٱنظُرْ إِلَىٰٓ إِلَـٰهِكَ ٱلَّذِى ظَلْتَ عَلَيْهِ عَاكِفًۭا ۖ لَّنُحَرِّقَنَّهُۥ ثُمَّ لَنَنسِفَنَّهُۥ فِى ٱلْيَمِّ نَسْفًا! باید بت و گوساله امروز را بشناسیم، بشکنیم و بسوزانیم! قبل از آن که دشمن ما (و دشمن بشریت!) قرآن، مسجد و ما و فرزندانمون را بسوزاند. قَالُوا۟ حَرِّقُوهُ وَٱنصُرُوٓا۟ ءَالِهَتَكُمْ إِن كُنتُمْ فَـٰعِلِينَ. پیام رسان های دشمن را بشناسیم، بشکنیم و بسوزانیم! و پیام رسان های پیامبر اسلام را بشناسیم! امام و شهدا را بشناسیم! علی (ع) می گوید: 'معرفت به ما كارى است سخت و دشوار، آن را جز عبدى كه خداوند قلبش را براى ايمان امتحان كرده تحمل نمى‏كند، و حديث ما را فرا نگيرد جز سينه‏هاى امين، و عقل‏هاى متين. ' ما همنشینی و مجالست میکنیم با بهترین دوست و رفقا! ما از اخبار شما و شهدا پیروی میکنیم! و نه از منکران! در روایتی محمد بن عاصم میگوید از امام رضا (ع) شنیدم که فرمود: به من خبر رسیده که با واقفی ها – یعنی منکران امامت امام رضا (ع) – همنشین شده و نشست و برخاست میکنی. عرض کردم بله فدایت شوم با آن ها همنشینی میکنم ولی با عقیده شان مخالفم! حضرت فرمود، همنشینی با ایشان مکن، چرا که خدای متعال فرمود، و خداوند این حکم را بر شما نازل کرده که هر گاه بشنوید افرادی آیات خدا را انکار و استهزا می کنند، با آن ها ننشینند تا به سخن دیگری بپردازند! وگر نه، شما هم مثل آنان خواهید بود. خداوند، منافقان و کافران را همگی در دوزخ جمع می کند. ما همنشینی و مجالست میکنیم با بهترین دوست و رفقا! با امام و شهدا! < محفلی دوستانه بود و سید و رضا و گنجی دور هم نشسته بودند و گپ می زدند. از خاطرات خود با دیگر شهدا می گفتند که گنجی رو کرد به آقا مرتضی و گفت: «حاجی در شهادت دیگه بسته شده»، سید نگاهی به گنجی انداخت و گفت: نه برادر شهادت لباس تک‌سایزیه که باید تن آدم به اندازه اون دربیاد، هر وقت به سایز این لباس در اومدی، پرواز می‌ کنی، مطمئن باش!». رضا که شاهد گفت و گوی آنها در مورد شهادت بود، به سید مرتضی گفت: حاجی، من چی؟ کی نوبت پرواز منه؟» سید با یادآوری مناطقی که رضا در آنها مستند ساخته بود، گفت: «تو هم در کوله ات چیزایی داری که نمی دونم چیه، هر وقت اون رو سبک کردی وقت پروازته.».