چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
ماموستا خدایی

حوزه/ امام جمعه شهرستان بانه گفت: آرزوی دیرینه دشمنان نظام تجزیه ایران به هر قیمتی است لذا برای این کار هر روز یک توطئه را پی ریزی می کنند که به حمد خداوند همه آنها تاکنون به در بسته خورده است.

ماموستا عبدالرحمن خدایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان اظهار داشت: توسعه اقتدار منطقه ای و جهانی جریان مقاومت یکی از تهدیدات مهم برای آمریکایی ها و دیگر بیگانگان در جهان است، بنابراین در مقابل جریان مردمی مقاومت شاهد شکل گیری یک جریان مرکب از ابرقدرت ها و برخی کشورهای مرتجع منطقه هستیم.

امام جمعه شهرستان بانه گفت افزود: فلسفه وجودی جریان های مقاومت در جهان اسلام از بین بردن فشار موجود بر روی مسلمین و در کنار آن رساندن برادران مسلمان به وحدت و تقریب است.

وی ادامه داد: در این میان باید به نقش قابل توجه ایران اسلامی توجه خاصی شود؛ ایران امروز با وجود مشکلاتی که جریان استبداد برایش به وجود آورده است به عنوان طلایه دار وحدت در جهان اسلام شناخته می شود و در این مسیر هزینه های بسیاری هم در بُعد مادی و هم معنوی داده است.

ماموستا خدایی در ادامه با انتقاد شدید از اغتشاشگرانی که این روزها با امنیت کشور بازی می کنند، بیان کرد: متاسفانه عده ای فریب خورده و ساده لوح بودن هیچ گونه هدفی و تنها برای خدمت به دشمنان و معاندان به کف خیابان ها آمده اند که حتی خودشان هم از علت اصلی این کارشان بی اطلاع هستند.

امام جمعه شهرستان بانه گفت تصریح کرد: دشمن با جنگ رسانه ای و فریب و دروغ واقعیت ها را تغییر داده است به نحوی که روزانه هزاران خبر دروغ توسط رسانه های بیگانه و معاند علیه این نظام ایجاد و منتشر می شوند و این ما هستیم که نباید فریب این جنگ و امپراتوری رسانه ای آنان را بخوریم.

وی با تاکید بر اینکه فکر تجزیه ایران، توهمی بیش برای دشمنان نیست، گفت: آرزوی دیرینه دشمنان این نظام تجزیه ایران به هر قیمتی است لذا برای این کار هر روز یک توطئه را پی ریزی می کنند که به حمد خداوند سبحان همه آنها تاکنون به در بسته خورده است.

امام جمعه شهرستان بانه گفت عنوان کرد: مردم اهل سنت و تشیع امت واحده ای هستند که هیچ جریان و رویدادی نمی تواند باعث انشقاق بین آنها شود، بنابراین شایسته است که نسبت به جهاد تبیین و معرفی چهره دشمن و نقشه های شیطانی آنان برای نسل جوان وقت بیشتری بگذاریم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha