جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
کد خبر: 1052775
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۲
تصاویر/ آئین خطبه‌خوانی خادمان حرم حضرت معصومه(س)

حوزه/ اجتماع بزرگ بانوان فاطمی در بروجرد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، با حضور خادمان حرم مطهر کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) و پرچم بارگاه ملکوتی آن بانوی بزرگوار، امروز مراسم گرامیداشت شهدای شاهچراغ(ع) و شهدای امنیت در موسسه نورالائمه شهرستان بروجرد برگزار شد.

حجت الاسلام انواری در این اجتماع با اشاره به اهمیت عفاف و حجاب در دین مبین اسلام و قران کریم، گفت: رعایت عفاف و حجاب از آموزه های اسلامی مورد تاکید قرآن و سیره اهل بیت(ع) است که همه بانوان برای حفظ حرمت و عزت وجودی خود باید در رعایت این فریضه الهی کوشا باشند.

وی با بیان اینکه دشمنان اسلام و انقلاب به بهانه های واهی سعی در تضعیف و نابودی بنیان خانواده دارند، افزود: خانواده ها به ویژه بانوان مراقب توطئه های شوم دشمنان باشند.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه دشمنان از اقتدار مذهبی و معنوی زن ایرانی می ترسند و حجاب زنان ایران را نشانه گرفته اند، خاطرنشان کرد: زنان با الگو گرفتن از حضرت فاطمه (س) و حضرت فاطمه معصومه(س) و رعایت عفاف و حجاب نقشه های آنان را نقش بر آب کنند.

در ادامه این مراسم بانوان شرکت کننده با سر دادن شعارهایی ضمن تجدید میثاق با آرمانهای انقلاب و اعلام انزجار از استکبار بر رعایت عفاف و حجاب در جامعه تاکید کردند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha